Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 123 760 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
| ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Огребчук Галина Іванівна |
| Телефон: | 0363664620 |
| E-mail: | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Розглянуто: Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» до 20 робочих днів (у зв’язку з тривалою процедурою перевірки учасника на відповідність вимогам законодавства України в період воєнного стану). Вирішено: Продовжити строк розгляду пропозиції учасника відкритих торгів 2918-25-Т-ВТ_О ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», пропозиція якого перебуває на оцінці, щодо закупівлі 44160000-9 (Труби сталеві по ТУ для СВБ) в кількості 20 т до 20 робочих днів.
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови. На підтвердження наявності/відсутності вказаних вище обставин учасник у складі його тендерної пропозиції повинен надати заповнену анкету (залишивши одну відповідь із запропонованих варіантів) за підписом керівника учасника або уповноваженої особи згідно з формою додатку 6 до тендерної документації (державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить сто відсотків – в складі своєї тендерної пропозиції анкету не подають). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 5 додатку А до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Документ «Анкета» згідно з Додатком 6 до тендерної документації, заповнений в повному обсязі та з конкретними відповідями на запитання анкети. 3.2 Документи відповідно до розділу «Документи» зазначеному в додатку 6 до тендерної документації: 1. Копія чинних установчих документів (статут); 2. Копії документів, що підтверджують повноваження представника; 3.Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.