Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00
Місце надання послуг: 33000, Україна, Рівненська обл., згідно Додатку № 2 до Договору про закупівлю. Україна, Рівненська обл., м. Березне, вул. Андріївська, 48/2, 34600; Україна, Рівненська обл., м. Вараш, м-н. Незалежності, 2, 34400; Україна, Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Соборна, 30а, 34300; Україна, Рівненська обл., с-ще Гоща, вул. Незалежності, 35, 35400; Україна, Рівненська обл., смт. Демидівка, вул. Миру, 19, 35200; Україна, Рівненська обл., м. Дубно, вул. Шевченка, 27, 35603; Україна, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Миру, 8, 34100; Україна, Рівненська обл.,смт. Зарічне, вул. Лесі Українки, 3, 34000; Україна, Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Гетьмана Мазепи, 2, 35705; Україна, Рівненська обл., м. Корець, вул. Старомонастирська, 8, 34700; Україна, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Свободи, 3, 35001; Україна, Рівненська обл., смт. Млинів, вул. Ст. Бандери, 34, 35100; Україна, Рівненська обл., м. Острог, просп. Незалежності, 9, 35800; Україна, Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Почаївська, 26, 35500; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Яворницького, 34, 33001; Україна, Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Р. Дубовця, 1А, 34200; Україна, Рівненська обл., м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Чорновола, 66, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Словацького, 1, 33028.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 675 826,29 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 379,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | buh@rv.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
0 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Якщо обладнання та матеріально-технічна база є власністю учасника, то він надає у складі тендерної пропозиції регістри бухгалтерського обліку згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають у користуванні учасника, то учасник надає копії договору (договорів), що посвідчують право користування. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою від 14.01.2025 № 4.1.1 Учасник повідомив про наявність “пилососа для сухого прибирання без мішка BOSH BGC21X350”. Долучений бухгалтерський регістр не містить інформації про наявність такого пилососа. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити бухгалтерський регістр з інформацією про наявність “пилососа для сухого прибирання без мішка BOSH BGC21X350”. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку прибиральників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі на кожен об’єкт замовника, визначений Додатком № 1 до тендерної документації (на об’єкти, зазначені в пунктах 2.1 — 2.17, 2.20, 2.21 Додатку № 1 — по одному прибиральнику; на об’єкт, зазначений в пункті 2.18 Додатку № 1 — 4 прибиральника; на об’єкт, зазначений в пункті 2.19 Додатку № 1 — 3 прибиральника) (прізвище, ім’я, по батькові, професія (посада, фах), досвід роботи за відповідною професією (посадою, фахом), а також місцезнаходження визначеного робочого місця), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копій трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, а також копій наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанцій про їх прийняття (щодо працівників після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») або надання послуг на інших законних засадах (копій відповідних правочинів). У складі тендерної пропозиції надаються листи працівників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення їх із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні трудові книжки працівників, повідомлення про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанції. Довідкою № 4.1.2.1 від 14.01.2025 повідомлено про укладення цивільно-правового договору із Ярощук Вікторією Сергіївною, а долучено договір, укладений із Ярощук Вікторією Петрівною. Довідкою № 4.1.2.1 від 14.01.2025 повідомлено про наявність трудових відносин із Якубець Діаною Яківною, а долучено наказ та згоду на обробку персональних даних від Якубець Діани Клавдіївни. Довідкою № 4.1.2.1 від 14.01.2025 повідомлено про наявність трудових відносин із Козелець Тетяною Миколаївною, а долучено наказ та згоду на обробку персональних даних від Козелець Тетяни Анатоліївни. Відсутня згода на обробку персональних даних від Сукач О.Г. Відсутній наказ про прийняття на роботу Гапончук Д.В. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити: трудові книжки працівників, повідомлення про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанції. Надати скориговану довідку про наявність працівників щодо прибиральників (Ярощук Вікторії Сергіївни / Ярощук Вікторії Петрівни; Якубець Діани Яківни / Якубець Діани Клавдіївни; Козелець Тетяни Миколаївни / Козелець Тетяни Анатоліївни). Долучити лист - згоду на обробку персональних даних від Сукач О.Г. Долучити наказ про прийняття на роботу Гапончук Д.В. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Зі змісту інформації № 4.5.1 від 14.01.2025 вбачається подання інформації про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації. Водночас найменування інформації (про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)) не відповідає вимогам п. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати скориговану інформацію № 4.5.1 від 14.01.2025 в частині її найменування (Інформація про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації).
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Якщо обладнання та матеріально-технічна база є власністю учасника, то він надає у складі тендерної пропозиції регістри бухгалтерського обліку згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають у користуванні учасника, то учасник надає копії договору (договорів), що посвідчують право користування. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що вимагаються цим пунктом. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Долучити регістри бухгалтерського обліку згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та / або копії договору (договорів), що посвідчують право користування. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку прибиральників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі на кожен об’єкт замовника, визначений Додатком № 1 до тендерної документації (на об’єкти, зазначені в пунктах 2.1 — 2.17, 2.20, 2.21 Додатку № 1 — по одному прибиральнику; на об’єкт, зазначений в пункті 2.18 Додатку № 1 — 4 прибиральника; на об’єкт, зазначений в пункті 2.19 Додатку № 1 — 3 прибиральника) (прізвище, ім’я, по батькові, професія (посада, фах), досвід роботи за відповідною професією (посадою, фахом), а також місцезнаходження визначеного робочого місця), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копій трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, а також копій наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанцій про їх прийняття (щодо працівників після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») або надання послуг на інших законних засадах (копій відповідних правочинів). На об’єкти, зазначені в пунктах 2.18 та 2,19 Додатку № 1 до Тендерної документації залучаються прибиральники, залучені на умовах трудового договору. У складі тендерної пропозиції надається копія «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб» за ідентифікаторами форм J0500109 (для юридичних осіб) та F0500109 (для фізичних осіб) за 3 квартал 2024 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копія відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність було подано у електронному вигляді. У складі тендерної пропозиції надаються листи працівників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення їх із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. У складі тендерної пропозиції долучається дійсний документ (посвідчення) про результати перевірки знань з охорони праці учасника/представника учасника. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що вимагаються цим пунктом. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку прибиральників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі на кожен об’єкт замовника, визначений Додатком № 1 до тендерної документації (на об’єкти, зазначені в пунктах 2.1 — 2.17, 2.20, 2.21 Додатку № 1 — по одному прибиральнику; на об’єкт, зазначений в пункті 2.18 Додатку № 1 — 4 прибиральника; на об’єкт, зазначений в пункті 2.19 Додатку № 1 — 3 прибиральника) (прізвище, ім’я, по батькові, професія (посада, фах), досвід роботи за відповідною професією (посадою, фахом), а також місцезнаходження визначеного робочого місця), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копій трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, а також копій наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанцій про їх прийняття (щодо працівників після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») або надання послуг на інших законних засадах (копій відповідних правочинів). На об’єкти, зазначені в пунктах 2.18 та 2,19 Додатку № 1 до Тендерної документації залучаються прибиральники, залучені на умовах трудового договору. Надати копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб» за ідентифікаторами форм J0500109 (для юридичних осіб) за 3 квартал 2024 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копія відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність було подано у електронному вигляді. Надати листи працівників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення їх із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. Долучити дійсний документ (посвідчення) про результати перевірки знань з охорони праці учасника/представника учасника. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу послуг згідно умов цих договорів, та листів-відгуків від контрагентів про виконання цих договорів. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що вимагаються цим пунктом. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу послуг згідно умов цих договорів, та листів-відгуків від контрагентів про виконання цих договорів. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо строку сплати за банківською гарантією «не більше п’яти днів з дати отримання вимоги». 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена гарантія № 115372/GL-38/26 від 14.01.2025, пунктом 3 якої визначено строк сплати «протягом 5 робочих днів з дня отримання вимоги». 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію/зміни до банківської гарантії із інформацією, що вимагається п. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації щодо строку сплати за банківською гарантією («не більше п’яти днів з дати отримання вимоги»). 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учасник підтверджує свою спроможність якісного виконання вимог технічного завдання копією чинного сертифіката відповідності послуг з прибирання приміщень (в т. ч. площ загального використання (вхідних зон, коридорів, технічних приміщень, архівів), кабінетів, сантехнічних приміщень, зал засідань, ліфта) включає збір сміття і переміщення його до контейнерів, вологе прибирання, видалення локальних забруднень з внутрішньої сторони вікон, стін, дверей, видалення пилу, поліровку дзеркал і скляних поверхонь, обробку пилосмоком брудозахисних килимків, миття та дезінферцію санвузлів тощо) вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT). 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Сертифікат на систему управління якістю UA.MQ.241118.03-24 не містить інформації, що вимагається цим пунктом (відповідності послуг з прибирання приміщень (в т. ч. площ загального використання (вхідних зон, коридорів, технічних приміщень, архівів), кабінетів, сантехнічних приміщень, зал засідань, ліфта) включає збір сміття і переміщення його до контейнерів, вологе прибирання, видалення локальних забруднень з внутрішньої сторони вікон, стін, дверей, видалення пилу, поліровку дзеркал і скляних поверхонь, обробку пилосмоком брудозахисних килимків, миття та дезінферцію санвузлів тощо) вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT)). 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити сертифікат на систему управління якістю з інформацією щодо відповідності послуг з прибирання приміщень (в т. ч. площ загального використання (вхідних зон, коридорів, технічних приміщень, архівів), кабінетів, сантехнічних приміщень, зал засідань, ліфта) включає збір сміття і переміщення його до контейнерів, вологе прибирання, видалення локальних забруднень з внутрішньої сторони вікон, стін, дверей, видалення пилу, поліровку дзеркал і скляних поверхонь, обробку пилосмоком брудозахисних килимків, миття та дезінферцію санвузлів тощо) вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT)). 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагається оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи). 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні такі документи. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити оригінал чи копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності). 7.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагається довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування, а також витяг з реєстру платників відповідного податку. 7.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 1.1./13-32 від 13.01.2025 не містить інформації про ставку податку та наявність/відсутність пільг з оподаткування. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку з інформацією про ставку податку та наявність/відсутність пільг з оподаткування. 8.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагається лист, яким учасник підтверджує, що обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. 8.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий лист. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист, яким учасник підтверджує, що обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.