Закупівлю оголошено - 06-01-2025, 16:52. Дата останніх змін - 03-02-2025, 12:09

Послуги з прибирання приміщень

Послуги з прибирання приміщень... Державна закупівля - UA-2025-01-06-006548-a Послуги з прибирання приміщень від замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 1/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-06-006548-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-008511-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 16:52
по 12-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 16:52
по 15-01-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-01-2025, 11:55
по 16-01-2025, 12:30

Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00

Місце надання послуг: 33000, Україна, Рівненська обл., згідно Додатку № 2 до Договору про закупівлю. Україна, Рівненська обл., м. Березне, вул. Андріївська, 48/2, 34600; Україна, Рівненська обл., м. Вараш, м-н. Незалежності, 2, 34400; Україна, Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Соборна, 30а, 34300; Україна, Рівненська обл., с-ще Гоща, вул. Незалежності, 35, 35400; Україна, Рівненська обл., смт. Демидівка, вул. Миру, 19, 35200; Україна, Рівненська обл., м. Дубно, вул. Шевченка, 27, 35603; Україна, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Миру, 8, 34100; Україна, Рівненська обл.,смт. Зарічне, вул. Лесі Українки, 3, 34000; Україна, Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Гетьмана Мазепи, 2, 35705; Україна, Рівненська обл., м. Корець, вул. Старомонастирська, 8, 34700; Україна, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Свободи, 3, 35001; Україна, Рівненська обл., смт. Млинів, вул. Ст. Бандери, 34, 35100; Україна, Рівненська обл., м. Острог, просп. Незалежності, 9, 35800; Україна, Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Почаївська, 26, 35500; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Яворницького, 34, 33001; Україна, Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Р. Дубовця, 1А, 34200; Україна, Рівненська обл., м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Чорновола, 66, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Словацького, 1, 33028.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2675826.29
2 675 826,29 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:13 379,14 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:20 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
ЄДРПОУ:21084076 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Бугайко
Телефон:+380362633342
E-mail:buh@rv.pfu.gov.ua
Місцезнаходження:
33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з прибирання приміщень
2 675 826,29 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-01-2025, 11:55
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання приміщень

12 442,81
метр квадратний
33000 Україна Рівненська область Рівненська область Згідно Додатку № 2 до Договору про закупівлю.
по 31-12-2025
90919200-4
Послуги з прибирання офісних приміщень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "СУЛЕЙМАНОВА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-01-2025 по 30-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ФАБРИЧНА, будинок 1А, квартира 47, 33016, Світлана Сулейманова
Остаточна пропозиція:
2 484 020,81 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 497 399,96 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-01-2025, 17:16
Період подачі оскарження:
по 03-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-01-25, 17:08:58
24

1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Якщо обладнання та матеріально-технічна база є власністю учасника, то він надає у складі тендерної пропозиції регістри бухгалтерського обліку згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають у користуванні учасника, то учасник надає копії договору (договорів), що посвідчують право користування. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою від 14.01.2025 № 4.1.1 Учасник повідомив про наявність “пилососа для сухого прибирання без мішка BOSH BGC21X350”. Долучений бухгалтерський регістр не містить інформації про наявність такого пилососа. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити бухгалтерський регістр з інформацією про наявність “пилососа для сухого прибирання без мішка BOSH BGC21X350”. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку прибиральників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі на кожен об’єкт замовника, визначений Додатком № 1 до тендерної документації (на об’єкти, зазначені в пунктах 2.1 — 2.17, 2.20, 2.21 Додатку № 1 — по одному прибиральнику; на об’єкт, зазначений в пункті 2.18 Додатку № 1 — 4 прибиральника; на об’єкт, зазначений в пункті 2.19 Додатку № 1 — 3 прибиральника) (прізвище, ім’я, по батькові, професія (посада, фах), досвід роботи за відповідною професією (посадою, фахом), а також місцезнаходження визначеного робочого місця), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копій трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, а також копій наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанцій про їх прийняття (щодо працівників після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») або надання послуг на інших законних засадах (копій відповідних правочинів). У складі тендерної пропозиції надаються листи працівників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення їх із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні трудові книжки працівників, повідомлення про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанції. Довідкою № 4.1.2.1 від 14.01.2025 повідомлено про укладення цивільно-правового договору із Ярощук Вікторією Сергіївною, а долучено договір, укладений із Ярощук Вікторією Петрівною. Довідкою № 4.1.2.1 від 14.01.2025 повідомлено про наявність трудових відносин із Якубець Діаною Яківною, а долучено наказ та згоду на обробку персональних даних від Якубець Діани Клавдіївни. Довідкою № 4.1.2.1 від 14.01.2025 повідомлено про наявність трудових відносин із Козелець Тетяною Миколаївною, а долучено наказ та згоду на обробку персональних даних від Козелець Тетяни Анатоліївни. Відсутня згода на обробку персональних даних від Сукач О.Г. Відсутній наказ про прийняття на роботу Гапончук Д.В. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити: трудові книжки працівників, повідомлення про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанції. Надати скориговану довідку про наявність працівників щодо прибиральників (Ярощук Вікторії Сергіївни / Ярощук Вікторії Петрівни; Якубець Діани Яківни / Якубець Діани Клавдіївни; Козелець Тетяни Миколаївни / Козелець Тетяни Анатоліївни). Долучити лист - згоду на обробку персональних даних від Сукач О.Г. Долучити наказ про прийняття на роботу Гапончук Д.В. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Зі змісту інформації № 4.5.1 від 14.01.2025 вбачається подання інформації про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації. Водночас найменування інформації (про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)) не відповідає вимогам п. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати скориговану інформацію № 4.5.1 від 14.01.2025 в частині її найменування (Інформація про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), визначеним у Додатку № 1 до тендерної документації).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-01-25, 17:08:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-06-006548-a-b1
Номер договору:
77
Дата підписання договору:
03-02-2025, 12:02
Строк дії договору:
з 03-02-2025 по 31-12-2025
2 484 020,81 UAH
Ціна договору
2 484 020,81 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-01-2025 по 24-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, пр.Перемоги, будинок 16, 01135, Сергій Панов
Остаточна пропозиція:
1 816 886 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 816 886 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-01-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-01-25, 15:56:23
24

1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Якщо обладнання та матеріально-технічна база є власністю учасника, то він надає у складі тендерної пропозиції регістри бухгалтерського обліку згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають у користуванні учасника, то учасник надає копії договору (договорів), що посвідчують право користування. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що вимагаються цим пунктом. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Долучити регістри бухгалтерського обліку згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та / або копії договору (договорів), що посвідчують право користування. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку прибиральників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі на кожен об’єкт замовника, визначений Додатком № 1 до тендерної документації (на об’єкти, зазначені в пунктах 2.1 — 2.17, 2.20, 2.21 Додатку № 1 — по одному прибиральнику; на об’єкт, зазначений в пункті 2.18 Додатку № 1 — 4 прибиральника; на об’єкт, зазначений в пункті 2.19 Додатку № 1 — 3 прибиральника) (прізвище, ім’я, по батькові, професія (посада, фах), досвід роботи за відповідною професією (посадою, фахом), а також місцезнаходження визначеного робочого місця), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копій трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, а також копій наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанцій про їх прийняття (щодо працівників після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») або надання послуг на інших законних засадах (копій відповідних правочинів). На об’єкти, зазначені в пунктах 2.18 та 2,19 Додатку № 1 до Тендерної документації залучаються прибиральники, залучені на умовах трудового договору. У складі тендерної пропозиції надається копія «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб» за ідентифікаторами форм J0500109 (для юридичних осіб) та F0500109 (для фізичних осіб) за 3 квартал 2024 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копія відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність було подано у електронному вигляді. У складі тендерної пропозиції надаються листи працівників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення їх із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. У складі тендерної пропозиції долучається дійсний документ (посвідчення) про результати перевірки знань з охорони праці учасника/представника учасника. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що вимагаються цим пунктом. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку прибиральників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі на кожен об’єкт замовника, визначений Додатком № 1 до тендерної документації (на об’єкти, зазначені в пунктах 2.1 — 2.17, 2.20, 2.21 Додатку № 1 — по одному прибиральнику; на об’єкт, зазначений в пункті 2.18 Додатку № 1 — 4 прибиральника; на об’єкт, зазначений в пункті 2.19 Додатку № 1 — 3 прибиральника) (прізвище, ім’я, по батькові, професія (посада, фах), досвід роботи за відповідною професією (посадою, фахом), а також місцезнаходження визначеного робочого місця), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копій трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, а також копій наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття на роботу, які подаються податковим органам, та квитанцій про їх прийняття (щодо працівників після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту») або надання послуг на інших законних засадах (копій відповідних правочинів). На об’єкти, зазначені в пунктах 2.18 та 2,19 Додатку № 1 до Тендерної документації залучаються прибиральники, залучені на умовах трудового договору. Надати копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб» за ідентифікаторами форм J0500109 (для юридичних осіб) за 3 квартал 2024 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копія відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність було подано у електронному вигляді. Надати листи працівників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення їх із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. Долучити дійсний документ (посвідчення) про результати перевірки знань з охорони праці учасника/представника учасника. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу послуг згідно умов цих договорів, та листів-відгуків від контрагентів про виконання цих договорів. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що вимагаються цим пунктом. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу послуг згідно умов цих договорів, та листів-відгуків від контрагентів про виконання цих договорів. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо строку сплати за банківською гарантією «не більше п’яти днів з дати отримання вимоги». 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена гарантія № 115372/GL-38/26 від 14.01.2025, пунктом 3 якої визначено строк сплати «протягом 5 робочих днів з дня отримання вимоги». 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію/зміни до банківської гарантії із інформацією, що вимагається п. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації щодо строку сплати за банківською гарантією («не більше п’яти днів з дати отримання вимоги»). 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учасник підтверджує свою спроможність якісного виконання вимог технічного завдання копією чинного сертифіката відповідності послуг з прибирання приміщень (в т. ч. площ загального використання (вхідних зон, коридорів, технічних приміщень, архівів), кабінетів, сантехнічних приміщень, зал засідань, ліфта) включає збір сміття і переміщення його до контейнерів, вологе прибирання, видалення локальних забруднень з внутрішньої сторони вікон, стін, дверей, видалення пилу, поліровку дзеркал і скляних поверхонь, обробку пилосмоком брудозахисних килимків, миття та дезінферцію санвузлів тощо) вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT). 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Сертифікат на систему управління якістю UA.MQ.241118.03-24 не містить інформації, що вимагається цим пунктом (відповідності послуг з прибирання приміщень (в т. ч. площ загального використання (вхідних зон, коридорів, технічних приміщень, архівів), кабінетів, сантехнічних приміщень, зал засідань, ліфта) включає збір сміття і переміщення його до контейнерів, вологе прибирання, видалення локальних забруднень з внутрішньої сторони вікон, стін, дверей, видалення пилу, поліровку дзеркал і скляних поверхонь, обробку пилосмоком брудозахисних килимків, миття та дезінферцію санвузлів тощо) вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT)). 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити сертифікат на систему управління якістю з інформацією щодо відповідності послуг з прибирання приміщень (в т. ч. площ загального використання (вхідних зон, коридорів, технічних приміщень, архівів), кабінетів, сантехнічних приміщень, зал засідань, ліфта) включає збір сміття і переміщення його до контейнерів, вологе прибирання, видалення локальних забруднень з внутрішньої сторони вікон, стін, дверей, видалення пилу, поліровку дзеркал і скляних поверхонь, обробку пилосмоком брудозахисних килимків, миття та дезінферцію санвузлів тощо) вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 (ІSO 9001:2015, IDT)). 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагається оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи). 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні такі документи. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити оригінал чи копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності). 7.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагається довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування, а також витяг з реєстру платників відповідного податку. 7.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 1.1./13-32 від 13.01.2025 не містить інформації про ставку податку та наявність/відсутність пільг з оподаткування. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку з інформацією про ставку податку та наявність/відсутність пільг з оподаткування. 8.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагається лист, яким учасник підтверджує, що обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. 8.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий лист. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист, яким учасник підтверджує, що обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-01-25, 15:56:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 816 886 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 816 886 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-01-2025, 22:43:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність майна з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "СУЛЕЙМАНОВА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 484 020,81 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 497 399,96 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-01-2025, 01:34:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність майна з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 497 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 562 959,52 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-01-2025, 19:57:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність майна з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 595 550,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 595 550,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-01-2025, 01:18:49
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність майна з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Критерії прийнятності
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:52:10
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:52:10
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:52:10
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:52:10
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:52:10
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:52:10
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:53:32
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Дата архівування:
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання приміщень
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, та Тендерної документації. Строк дії: 91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання приміщень
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність майна з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання приміщень
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. В такому разі в довідці про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, зазначається відповідна інформація про співвиконавців.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання приміщень
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 06-01-2025, 16:52:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ