Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Закону України «Про оборонні закупівлі» (зі змінами), Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами). Якість Товару, що поставляється Продавцем повинна відповідати вимогам стандартів, указаних у накладній та підтверджується встановленим супроводжувальним документом відповідно до законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 357 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 573 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23313859 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яків Арсентійович Кулакевич |
| Телефон: | +380442482880 |
| E-mail: | td3030@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24 |
4 |
ПРОТОКОЛ № 331 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «07» листопада 2024 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель старший лейтенант Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ПП «АВС – АГРО», код ЄДРПОУ 3324682 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста свіжа, буряк свіжий). 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ПП «АВС - АГРО». Під час розгляду першого питання порядку денного: 24 жовтня 2024 року на сайті уповноваженого органу https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2024-10-24-013725-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста свіжа, буряк свіжий). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-24-013725-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 357 300,00 грн. з ПДВ. Під час проведення спрощеної закупівлі на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста свіжа, буряк свіжий), було подано пропозицію ПП «АВС - АГРО» на загальну суму : 246 300,00 грн. з ПДВ. Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 8 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Розглядається пропозиція ПП «АВС - АГРО» на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста свіжа, буряк свіжий). За результатом розгляду документів пропозиції ПП «АВС - АГРО», щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. В Пропозиції Учасника не вказано вихідний номер і дата, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. В додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі в підпункті 1.3 пункту 1 Замовник зазначив перелік документів які необхідно надати учаснику, а саме: Лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, однак ПП «АВС – АГРО» надав такий лист без зазначення вихідного номеру та дати, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 3. В додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі і підпункті 3.1. пункту 3 Замовник зазначив перелік документів, які необхідно надати Учаснику, а саме: Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, в разі визначення його переможцем, однак ПП «АВС - АГРО» надано Довідка про реквізити, в якій відсутня інформація про місцезнаходження (адреси знаходження, фактична адреса учасника), а також вихідний номер і дата, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4. В додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі і підпункті 9.1. пункту 9 Замовник зазначив перелік документів, які необхідно надати Учаснику, а саме: інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, однак ПП «АВС – АГРО» надав такий документ, який не містить вихідного номера та дати, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 5. В додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі в підпункті 14.1. пункту 14 Замовник зазначив перелік документів, які необхідно надати учаснику, а саме: Довідка - підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору. (Додаток №5 до оголошення), однак ПП «АВС - АГРО» надано довідка – підтвердження, в якій не вказано вихідний номер та дата, а також зазначено, що Я, директор ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВС – АГРО» (далі – Учасник), повідомляю про відсутність ризиків для укладання договору із Військовою частиною 3030 Національної гвардії України (далі - НГУ), однак учасником зазначеної спрощеної закупівлі є ні посада директора, ні його прізвище, ім'я по батькові, а сама юридична особа, тому ПП «АВС - АГРО» порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ПП «АВС - АГРО» про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ПП «АВС - АГРО» про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Надати пропозицію ПП «АВС – АГРО» відповідно до додатку 1 до оголошення, вказавши вихідний номер та дату документа. 2) Надати лист-згоду на обробку персональних даних, із зазначенням вихідного номеру та дати. 3) Надати довідку, складену у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, із вказанням вихідного номеру, дати та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, в разі визначення його переможцем, згідно підпункту 3.1 пункту 3 додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4) Надати інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно додатку №3 до оголошення спрощеної закупівлі Замовника, із зазначенням вихідного номеру та дати. 5) Надати Довідку - підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору. (Додаток №5 до оголошення), із зазначенням, що Я, ПП «АВС - АГРО» (далі – Учасник), повідомляю про відсутність ризиків для укладання договору із Військовою частиною 3030 Національної гвардії України (далі - НГУ), (далі за текстом згідно цього додатку № 5) із зазначенням вихідного номеру та дати. 2. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ПП «АВС - АГРО» про виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.