Період оскарження умов закупівлі - по 04-04-2025, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 299 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 495 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: у рядку 1 «Павільйон скляний великий» графа «Вартість» зведеного розрахунку вартості миття павільйонів на зупинках громадського транспорту в Луцькій міській територіальній громаді вказано 1622,00, а в розрахунку вартості на разове миття павільйону скляного великого на зупинках громадського транспорту в Луцькій міській територіальній громаді на 2025 рік, рядок «всього витрат» графа «Сума, грн» вказано 1633,00. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: розрахунок вартості з виправленими невідповідностями
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.