Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
| ЄДРПОУ: | 03344326 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voda.uz.ua |
| Контактна особа: | Станіслав Олександрович Карташов |
| Телефон: | +380949180473 |
| E-mail: | dogovor.uz.voda@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
5 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. На підставі п.10. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у звʼязку із значним навантаженням уповноваженої особи Замовником було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД Україна», код ЄДРПОУ 44837060 у тендерній пропозиції на закупівлю: «Робочі костюми для працівників підприємства, код за ДК 021:2015 – 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг» (згідно оголошення UA-2025-01-21-006213-a) до 20 робочих днів.
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД Україна», код ЄДРПОУ 44837060 у тендерній пропозиції на закупівлю: «Робочі костюми для працівників підприємства, код за ДК 021:2015 – 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг» (згідно оголошення UA-2025-01-21-006213-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями…., а саме: 1. Тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі»;. Згідно пункту 4. ТД, Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Вами ж, у складі тендерної пропозиції надано файл тендерна пропозиція, без зазначення терміну дії вашої пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі. 2. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями…., а саме: 4) копію свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або лист-пояснення щодо форми оподаткування учасника; Вами ж, у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначений файл. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати копію свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або лист-пояснення щодо форми оподаткування учасника. 3. Інформація про відповідність вимогам статті 16 (Додаток 2 до Тендерної документації): 1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) та листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2020-2024 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема спеціального робочого одягу.» Вами у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 04/1 від 27.01.2025р. з долученням: 1) Договору № № 600-ТОВ від 27 грудня 2022 року укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «А-ТЕХНОЛОДЖІ» із загальною вартістю 60 000,00 грн без ПДВ з листом-відгуком; Очікувана вартість даної закупівлі становить: 245 000,00 грн. з ПДВ. 80 % від очікуваної вартості становитиме не менше 196 000,00 грн. Враховуючи вищенаведене вами не підтверджено наявність виконання аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема спеціального робочого одягу, але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати належне підтвердження наявності виконання аналогічного договору: - копії не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема спеціального робочого одягу, але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі.
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем «СОЛОНИНКО ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА», ІПН 3146821626 у тендерній пропозиції на закупівлю: «Робочі костюми для працівників підприємства, код за ДК 021:2015 – 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг» (згідно оголошення UA-2025-01-21-006213-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями…., а саме: 1. Тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі»;. Згідно пункту 4. ТД, Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Вами ж, у складі тендерної пропозиції надано файл тендерна пропозиція, без зазначення терміну дії вашої пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі. 2. Тендерна документація, Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, 2. Інша інформація: «Замовником при здійсненні публічних закупівель враховано вимоги Закону України «Про санкції», а саме – замовник не здійснює державні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державні закупівлі у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано такі санкції, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, Учасник має надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції. » Вами ж, у складі тендерної пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати гарантійний лист про те, що ви не перебуваєте у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції. 3. Тендерна документація, Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, 1.Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, 2. Інша інформація: «….Замовник є платником податку на додану вартість тому сума сплаченого ним ПДВ зараховується до податкового кредиту. Відтак, до оцінки приймається приведена ціна пропозиції з ПДВ: - якщо учасник є платником податку на додану вартість, він зазначає приведену цінову пропозицію з коефіцієнтом 1,0; -якщо учасник не є платником податку на додану вартість, він зазначає приведену цінову пропозицію з коефіцієнтом 1,2. (Якщо такий учасник буде визнаний переможцем торгів, Договір з ним буде укладено за його реальною (не приведеною) ціновою пропозицією.» У складі вашої тендерної пропозиції надано файл «Цінова пропозиція - 2025-01-28T085444.947.pdf», в якому зазначено, що ваша цінова пропозиція не включає в себе ПДВ. Також, вами надано Витяг з реєстру платників єдиного податку від 18.05.2021 р., що підтверджує те, що ви є платником єдиного податку. В електронній системі закупівель ваша цінова пропозиція вказана з ПДВ. Враховуючи вищенаведене вами не дотримано вимог Тендерної документації в цій частині. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати уточнену цінову пропозицію у відповідності до вимог Додатку 1 до Тендерної документації. 4. Інформація про відповідність вимогам статті 16 (Додаток 2 до Тендерної документації): 1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) та листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2020-2024 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема спеціального робочого одягу.» Вами у складі тендерної пропозиції надано довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 31 від 28.01.2025 р. з долученням: 1) Договору № 270 від 05.09.2023 р. укладеного з Комунальним підприємством «Прилукитепловодопостачання» Прилуцької міської ради із загальною вартістю 189 152,00 грн. з видатковими накладними та листом-відгуком; 2) 2) Договору № 06-РО від 06.07.2023 р. укладеного з Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1на загальну вартість 172 490,00 грн. з долученими Актами виконаних робіт без долучення відгуку. Очікувана вартість даної закупівлі становить: 245 000,00 грн. з ПДВ. 80 % від очікуваної вартості становитиме не менше 196 000,00 грн. Враховуючи вищенаведене вами не підтверджено наявність виконання аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема спеціального робочого одягу, але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати належне підтвердження наявності виконання аналогічного договору: - копії не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема спеціального робочого одягу, але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.