Закупівлю оголошено - 14-07-2024, 15:05. Дата останніх змін - 08-08-2024, 17:56

Сканер штрих-коду (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))

Сканер штрих-коду (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))... Державна закупівля - UA-2024-07-14-000123-a Сканер штрих-коду (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) від замовника Міністерство оборони України (Центральне управління забезпечення технікою та майном зв’язку Командування Військ зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України) від 7/14/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-14-000123-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-07-2024, 15:05
по 18-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-07-2024, 00:00
по 21-07-2024, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
138370.56
138 370,56 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:691,85 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:4 151,12 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Міністерство оборони України (Центральне управління забезпечення технікою та майном зв’язку Командування Військ зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України)
ЄДРПОУ:00034022 Досьє YouControl
Контактна особа:Євгеній Карпик
Телефон:+380986877680
E-mail:vdr_kvzkb@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
03168, Україна, м. Київ,м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 6
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Сканер штрих-коду (код ДК 021: ...
138 370,56 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сканер штрих-коду (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))

48
комплект
Україна
по 31-08-2024
30210000-4
Машини для обробки даних (апаратна частина)


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Берковецька, 1, 04216, Бондар Антон Володимирович
Остаточна пропозиція:
97 920,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-07-2024, 15:34

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-07-24, 17:12:43
24

За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, зокрема: • Відповідно до вимог Оголошення Замовником визначено одиницю виміру товару у комплектах, Учасником надано Технічну специфікацію (таблиця 1, додаток № 2) та Цінову пропозицію (додаток № 1) де одиниця виміру визначено у штуках. • Відповідно до таблиці 1 додатку № 2 Технічна специфікація Замовником у технічних характеристиках до предмета закупівлі вимагається, зокрема:  декодовані штрих-коди – не гірше 1D.  система зчитування – не гірше ніж лазерна.  глибина поля сканування (не гірше) – від 0 мм до 430 мм для штрих-кодів 0330 мм (13 mil).  роздільна здатність – не менше 0.125 мм.  контрастність – не гірше 20 % різниця відбитого світла. Учасником на відповідність згаданим вище технічним характеристикам у колонці 6 таблиці 1 додатку № 2 “Технічні характеристики предмета закупівлі запропонованого Учасником товару (заповнюються Учасником закупівлі конкретні характеристики)” та у довідці про відповідність запропонованого товару технічним вимогам і якісним характеристикам предмета закупівлі - конкретні характеристики до предмета закупівлі запропонованого товару не зазначено. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275, з метою забезпечення права Учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати Учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнених або нових документів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-07-24, 17:12:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-14-000123-a-c1
Номер договору:
308/24/25
Дата підписання договору:
07-08-2024, 17:51
Строк дії договору:
з 07-08-2024 по 31-12-2024
97 920,00 UAH
Ціна договору
81 600,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
97 920,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-07-2024, 15:11:57
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-07-2024, 15:05:09
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-07-2024, 15:05:09
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:14-07-2024, 15:05:09
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:14-07-2024, 15:05:09
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:14-07-2024, 15:05:09
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Забезпечення виконання договору
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Сканер штрих-коду (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі» (забезпечення виконання договору, без ПДВ) Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-07-2024, 15:09:42
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Сканер штрих-коду (код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 4 151,12 грн. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Міністерство оборони України Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 03168 Код ЄДРПОУ: 00034022 IBAN № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій/пропозицій. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників спрощеної закупівлі продовження строку дії пропозицій. Учасник спрощеної закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції і наданого забезпечення пропозиції (у разі якщо таке вимагалося). У разі необхідності учасник спрощеної закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 14-07-2024, 15:09:42
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ