Закупівлю оголошено - 22-10-2025, 14:02. Дата останніх змін - 22-10-2025, 14:02

Підгузки-трусики для дорослих: жіночі, одноразові, розмір: M, охоплення талії: 63-122 см, поглинання: 50-1442 мл

Підгузки-трусики для дорослих: жіночі, одноразові, розмір: M, охоплення талії: 63-122 см, поглинання: 50-1442 мл... Державна закупівля - UA-2025-10-22-008609-a Підгузки-трусики для дорослих: жіночі, одноразові, розмір: M, охоплення талії: 63-122 см, поглинання: 50-1442 мл від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "УСАТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" від 10/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-22-008609-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-22-010006-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-10-2025, 14:02
по 25-10-2025, 15:00

Місце поставки Товару проводиться за адресою: село Усатове, вул. Больнична, 19, Одеський район, Одеська область. Постачальник здійснює поставку товару, та зобов’язаний передати Замовнику Товар на умовах, викладених у даному Договорі до «31» грудня 2025 року. Датою поставки Товару Замовнику Сторони вважають дату фактичної поставки Товару на склад Замовника та підписання сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю (асортиментом) а також перевірка стану упаковки і маркування здійснюється Замовником в день поставки Товару під час фактичної передачі Товару відповідно до супровідних документів. У випадку, якщо у момент фактичного приймання, виявиться поставка Товару в кількості (асортименті) чи в упаковці, що не відповідає умовам даного Договору, Замовник, шляхом складання відповідного Акту-претензії, повинен засвідчити таку невідповідність, та на його підставі має право вимагати від Постачальника переданням кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товаром в належному асортименті чи в належній упаковці відповідної якості у погоджений Сторонами термін. У разі невиконання Постачальником умов цього пункту Замовник має право взагалі відмовитись від приймання Товару, що не відповідає вимогам цього Договору до кількості (асортименту) чи упаковки. Товар є прийнятим в кількості (асортименті) і в упаковці, що повністю відповідає умовам даного Договору, якщо Замовник в день приймання Товару не заявив відповідної претензії чи не повідомив Постачальника про свою відмову від приймання Товару і без будь-яких застережень засвідчив приймання Товару в накладній. Постачальник відповідає за недоліки якості Товару протягом його строку придатності, при дотриманні Замовником належних умов його зберігання. Повідомлення (вимога) щодо недоліків, виявлених під час приймання Товару за якістю можуть бути пред’явлені Замовником протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати їх виявлення. Неякісний Товар замінюється Постачальником протягом 14 (чотирнадцять) днів з моменту складання відповідного Акта-претензії. Положення цього пункту ніяким чином не звільняє Постачальника перед Замовником від виконання гарантійних або інших зобов'язань, передбачених цим Договором. Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної. Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів. Сторони залишають за собою право протягом 2 (двох) тижнів місяця, що слідує за звітним, провести звірку взаєморозрахунків дебіторської-кредиторської заборгованості за результатами виконання даного Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15000
15 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "УСАТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
ЄДРПОУ:38617509 Досьє YouControl
Контактна особа:Бухтоярова Альона Володимирівна
Телефон:380972984281
E-mail:centerbel111@gmail.com
Місцезнаходження:
67663, Україна, Одеська область,с. Усатове, вул. Больнична, будинок 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підгузки-трусики для дорослих: жіночі, одноразові, розмір: M, охоплення талії: 63-122 см, поглинання: 50-1442 мл

600
штука
67663 , Україна , Одеська область , с. Усатове , вул. Больнична, будинок 19 ,
з 04-11-2025 по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Розмір підгузківMАктивна22-10-2025, 14:02
Кількість використаньОдноразовіАктивна22-10-2025, 14:02
СтатьЖіночіАктивна22-10-2025, 14:02
ВидПідгузки-трусикиАктивна22-10-2025, 14:02
Охоплення талії від (см)від 63.0 до 122.0сантиметрАктивна22-10-2025, 14:02
Охоплення талії до (см)від 63.0 до 122.0сантиметрАктивна22-10-2025, 14:02
Поглинання, млвід 50.0 до 1442.0мілілітрАктивна22-10-2025, 14:02
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 14:02:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 14:02:37
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ