Закупівлю оголошено - 25-12-2024, 15:14. Дата останніх змін - 25-12-2024, 15:14

Яйця столові курячі

Яйця столові курячі... Державна закупівля - UA-2024-12-25-010413-a Яйця столові курячі від замовника Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Даринка" Боярської міської ради від 12/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-25-010413-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-25-011803-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-12-2024, 15:14
по 30-12-2024, 16:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
180000
180 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Даринка" Боярської міської ради
ЄДРПОУ:22208445 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Храпачевська
Телефон:+380662012232
E-mail:dnzdarinka@ukr.net
Місцезнаходження:
08150, Україна, Київська область,м. Боярка, вул. П.Сагайдачного, 34
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйця столові курячі

20 000
штука
08150 , Україна , Київська область , м.Боярка , вул Сагайдачного,34 ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса одного яйцявід 53 до 62,9 гАктивна25-12-2024, 15:13
КатегоріяПерша (М)Активна25-12-2024, 15:13
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна25-12-2024, 15:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-12-2024, 15:14:07
      Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
      Подія:
      Поставка товару
      Опис:
      Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати замовником отриманого товару після пред'явлення постачальником рахунка на оплату товару та підписання замовником та постачальником видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок замовника. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
      Тип оплати:
      Пiсляоплата
      Тип днів:
      Робочі
      Розмір оплати(%):
      100
      Період (днів):
      15
      +-
      Пропозиції
      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ