Закупівлю оголошено - 06-01-2025, 13:11. Дата останніх змін - 06-01-2025, 13:11

Медичні матеріали

Медичні матеріали... Державна закупівля - UA-2025-01-06-003251-a Медичні матеріали від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 1/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-06-003251-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-004521-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 13:11
по 09-01-2025, 07:00

Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31 грудня 2025 року за заявкою Замовника. Місце поставки Товару: Україна, 77111, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, вул. Романа Шухевича, буд. 18. Постачальник поставляє Замовнику Товар відповідно до Специфікації. Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 1 день до дати поставки товару повідомити про це Замовника для отримання детальної інформації щодо місця приймання - передачі Товару. Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару). Датою поставки Товару є дата його передачі уповноваженому представнику Замовника та підписання видаткової накладної. Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки. Товар постачається Замовнику у комплектності разом з документами (технічна документація, інструкція тощо), що стосуються Товару та підлягають передаванню разом із Товаром. До моменту передачі Товару Замовнику у відповідальність щодо його цілісності, збереження та ризик випадкового знищення або пошкодження несе Постачальник. Право власності Замовника на отриманий Товар виникає з моменту передачі Замовнику Товару. Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо. У разі виявлення за результатами візуального контролю під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Зобов’язання по складанню усіх необхідних накладних та актів покладається на Постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
112339
112 339 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:25068128 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Ярославович КУЗІВ
Телефон:+380737778323
E-mail:kuziv.o73@gmail.com
Місцезнаходження:
77111, Україна, Івано-Франківська область,місто Бурштин, ВУЛИЦЯ ШУХЕВИЧА будинок 18
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відріз марлевий 0,9 x 5 м.

1 000
штука
77111 , Україна , Івано-Франківська область , м. Бурштин , вул. Романа Шухевича буд. 18 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФасуванняРулон, СкладкаАктивна06-01-2025, 13:10
Тип марлі згідно ДСТУ EN 14079:200920 кгс, 17 кгсАктивна06-01-2025, 13:10
Розмір0,9 х 5Активна06-01-2025, 13:10
МатеріалБавовнаАктивна06-01-2025, 13:10
Капілярністьвід 6.0Активна06-01-2025, 13:10
СтерильністьНіАктивна06-01-2025, 13:10
Щільністьвід 1.0грам на квадратний метрАктивна06-01-2025, 13:10
Розривне навантаженнявід 1.0ньютонАктивна06-01-2025, 13:10
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вата медична нестерильна 100 г.

1 600
пачка
77111 , Україна , Івано-Франківська область , м. Бурштин , вул. Романа Шухевича буд. 18 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вага100 гАктивна06-01-2025, 13:10
Форма викладенняЗіг-заг, PулонАктивна06-01-2025, 13:10
Матеріал100% бавовнаАктивна06-01-2025, 13:10
ГіпоалергенністьТакАктивна06-01-2025, 13:10
СтерильністьНіАктивна06-01-2025, 13:10
Засміченістьвід 0.0 до 0.7відсотокАктивна06-01-2025, 13:10
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бинт марлевий (100% бавовна) нестерильний, 7м х 14см, тип 17

2 520
штука
77111 , Україна , Івано-Франківська область , м. Бурштин , вул. Романа Шухевича буд. 18 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип марлі згідно ДСТУ EN 14079:200917 кгсАктивна06-01-2025, 13:10
МатеріалМарля (100% бавовна)Активна06-01-2025, 13:10
Тип пакуванняІндивідуальна упаковкаАктивна06-01-2025, 13:10
Стерильність бинтаНіАктивна06-01-2025, 13:10
Ширина0.14метрАктивна06-01-2025, 13:10
Довжина7.0метрАктивна06-01-2025, 13:10
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 13:11:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 13:10:12
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за товар здійснюються за фактично поставлений Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару згідно Видаткової накладної наданої Постачальником.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ