Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31 грудня 2025 року за заявкою Замовника. Місце поставки Товару: Україна, 77111, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, вул. Романа Шухевича, буд. 18. Постачальник поставляє Замовнику Товар відповідно до Специфікації. Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 1 день до дати поставки товару повідомити про це Замовника для отримання детальної інформації щодо місця приймання - передачі Товару. Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару). Датою поставки Товару є дата його передачі уповноваженому представнику Замовника та підписання видаткової накладної. Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки. Товар постачається Замовнику у комплектності разом з документами (технічна документація, інструкція тощо), що стосуються Товару та підлягають передаванню разом із Товаром. До моменту передачі Товару Замовнику у відповідальність щодо його цілісності, збереження та ризик випадкового знищення або пошкодження несе Постачальник. Право власності Замовника на отриманий Товар виникає з моменту передачі Замовнику Товару. Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо. У разі виявлення за результатами візуального контролю під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Зобов’язання по складанню усіх необхідних накладних та актів покладається на Постачальника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 112 339 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25068128 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олег Ярославович КУЗІВ |
Телефон: | +380737778323 |
E-mail: | kuziv.o73@gmail.com |
Місцезнаходження: | 77111, Україна, Івано-Франківська область,місто Бурштин, ВУЛИЦЯ ШУХЕВИЧА будинок 18 |
0 |