Закупівлю оголошено - 28-11-2025, 13:41. Дата останніх змін - 28-11-2025, 13:41

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701... Державна закупівля - UA-2025-11-28-008753-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701 від замовника КУ "Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" від 11/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-28-008753-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-28-007796-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 13:41
по 03-12-2025, 00:05

Місце поставки товару: проспект Миру, будинок 27-А місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область, Україна, 68600. Строк та умови поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з січня 2026 року до 30 квітня 2026 року за заявкою та потребою Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення, яка оформлена не менш ніж за 3 (три) дні напередодні дня (відпуску) та/або узгоджуватись усно (на розсуд Сторін), згідно специфікації до Договору. Поставка товару буде відбуватись дрібними партіями відповідно до заявок Замовника, не рідше 1 (одного) разу на тиждень, починаючи з 8:00 і не пізніше до 16:00 години дня поставки транспортом Постачальника. Поставка Товару у п’ятницю, вихідні та святкові не дозволяється. Можливе коригування замовлення Замовником. Є необхідність виконання термінових заявок Замовника на невелику кількість товару. 9.Товар повинен відвантажуватись Замовнику з залишковим строком придатності не менше 80-85% від загального терміну зберігання.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
47000
47 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КУ "Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)"
ЄДРПОУ:20998130 Досьє YouControl
Контактна особа:Чайковська Родіка Георгіївна
Телефон:+380967766314
E-mail:kutrc-izm@ukr.net
Місцезнаходження:
68600, Україна, Одеська область,місто Ізмаїл, проспект Миру, будинок 27 -А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова

1 590
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , місто Ізмаїл , проспект Миру, будинок 27 -А ,
по 30-04-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна28-11-2025, 13:38
КласпершийАктивна28-11-2025, 13:38
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна28-11-2025, 13:38
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа горохова вагова

22
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , місто Ізмаїл , проспект Миру, будинок 27 -А ,
по 30-04-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Крупа шліфованатакАктивна28-11-2025, 13:38
ВидколотийАктивна28-11-2025, 13:38
КоліржовтийАктивна28-11-2025, 13:38
ҐатунокпершийАктивна28-11-2025, 13:38
Характеристики не суперечать ДСТУ 7701такАктивна28-11-2025, 13:38
Містить глютенНіАктивна28-11-2025, 13:38
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 13:41:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 13:38:37
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання відповідного фінансування з місцевого бюджету на свій казначейський рахунок. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та в порядку черговості, передбаченої Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2026.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ