Строк поставки (передачі) товару до 23.12.2024 (включено). Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Колір каркасу: салатовий. Колір HPL: дуб молочний. Товар повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування». Транспортні послуги доставки, розвантаження, занос товару в приміщення Замовника та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 57 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 22110060 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Алла Панькова |
Телефон: | +380660320110 |
E-mail: | tenderschool3@gmail.com |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, Набережна Незалежності, будинок 19 |
0 |