Закупівлю оголошено - 09-10-2025, 12:57. Дата останніх змін - 09-10-2025, 12:57

Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці

Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці... Державна закупівля - UA-2025-10-09-007400-a Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці від замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 10/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-09-007400-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-09-008567-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-10-2025, 12:57
по 21-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-10-2025, 12:57
по 24-10-2025, 23:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 27-10-2025, 14:31

Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2025, 00:00

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6583860
6 583 860 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:32 919,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:32 919,30 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:44768034 Досьє YouControl
Контактна особа:Касьян Яна Олександрівна
Телефон:380993539447
E-mail:yana.kasian@e-forest.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція будівлі побутови ...
6 583 860 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-10-2025, 14:31
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці

1
робота
Україна Чернівецька область Чернівці приміщення літ. Б на вулиці Руській, 203-А
по 31-07-2026
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 12:57:53
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 12:57:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 12:57:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 12:57:47
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 12:57:47
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 12:57:47
                Інший
                публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 12:57:47

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. , У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії наведена у розділі Х тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 32 919,30 грн (тридцять дві тисячі дев’ятсот дев’ятнадцять грн, 30 коп.) Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг , Довідка* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. * Ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Заповнена довідка за формою № 1 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо): - крани на автомобільному ходу – не менше 1 шт. ПРИМІТКА! Учасники можуть використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості виконання робіт. У випадку використання багатофункціонального обладнання – надати довідку довільної форми із зазначенням переліку функцій такого обладнання. 1.2. На підтвердження відомостей зазначених у довідці учасник повинен надати: 1.2.1. копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). 1.2.2. Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: 1.2.2.1. копії договорів, дійсних та чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди/суборенди, лізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). УВАГА!!! Договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально. 1.2.2.2. копія листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається копія листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі); 1.2.2.1. копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). 1.3. Копію(-ї) документу(-ів), що підтверджують право на використання програмного забезпечення (програмного комплексу) АВК-5 або програмного забезпечення (програмного комплексу) програмного забезпечення (програмного комплексу) сумісного з АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 1.4. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачені пунктах 1.2 / 1.3 розділу І цього Додатку, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати відповідну інформацію та документи, передбачені пунктах 1.2/ 1.3 розділу І цього Додатку від субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення учасником техніки визначеної в пункті 1.1 розділу І цього Додатку у інших суб’єктів господарювання за договорами оренди/суборенди, лізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України, з персоналом (водіями/машиністами/операторами, тощо), що визначені в пункті 2.1.3 розділу І цього Додатку, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати відповідну інформацію та документи, передбачені в пункті 2.2 цього Додатку саме від суб’єктів господарювання, у яких залучається така техніка з персоналом.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2.1. Заповнена довідка за формою № 2 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме: 2.1.1. Інженерно-технічні працівники з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»: 1) інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи; 2) майстер або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи; 3) виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи. 2.1.2. інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи. 2.1.3. Робітники: 1) сантехник* – не менше 2 осіб; 2) електрик* – не менше 2 осіб; 3) опоряджувальник-будівельник* – не менше 2 особи; 4) зварювальник* – не менше 1 особи; 5) покрівельник* – не менше 2 осіб; 6) машиніст крана – не менше 1 особи. *можуть бути зазначені посади з іншими назвами, але аналогічної кваліфікації. 2.2. Для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.2.1. копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про призначення на посаду або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори/угоди (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод/договорів з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю. У разі залучення працівників за цивільно-правовими угодами/договорами, у складі тендерної пропозиції також надаються листи-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). 2.2.2. для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників, визначених пп. 1.1.1 учасником надаються копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю/освітньою програмою/кваліфікацією, пов’язаною з будівництвом («будівельник», «інженер-будівельник», тощо). 2.2.3. для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надається копія посвідчення та/або протоколу/витягу з протоколу про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. 2.2.4. для підтвердження інформації щодо машиніста крану надаються копія(ї) документу(ів), які підтверджують право допуску до робіт на крані автомобільному (посвідчення машиніста крана). 2.3. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати відповідну інформацію та документи передбачені пункті 2.2 цього розділу Додатку 2 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення учасником техніки визначеної в пункті 1.1 розділу І цього Додатку у інших суб’єктів господарювання за договорами оренди/суборенди, лізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України, з персоналом (водіями/машиністами/операторами, тощо), що визначені в пункті 2.1.3 розділу І цього Додатку, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати відповідну інформацію та документи, передбачені в пункті 2.2 цього Додатку саме від суб’єктів господарювання, у яких залучається така техніка з персоналом. ПРИМІТКА: Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, ніж українська, повинні надаватися разом з їх перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будівлі побутових приміщень літ. Б на вулиці Руській, 203-А в місті Чернівці
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-10-2025, 12:57:48
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 3.1. Заповнена довідка за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний ремонт будівель/споруд/приміщень, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи: 1) Внутрішні сантехнічні роботи; 2) Внутрішні опоряджувальні роботи; 3) Внутрішні електромонтажні роботи; 4) Улаштування покрівлі. 3.2. Копія аналогічного (аналогічних) договору (договорів), вказаного (вказаних) в формі № 3. 3.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у формі № 3, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення договору (договорів). ПРИМІТКА: У разі надання Учасником скан-копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту 3.3. є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. 3.4. Для підтвердження виконання вищезазначеного переліку робіт надаються копії підписаної (-их) замовником (-ами) довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даному (-их) договору (-ах) (слід виділити/позначити заявлені замовником види робіт).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ