Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 988 275,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 34 941,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 00433331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Суровицька |
| Телефон: | +380542225521 |
| E-mail: | ukb.smr.zakupki@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
0 |
Враховуючи необхідність одночасного розгляду тендерних пропозицій у кількох процедурах закупівель та з метою забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника за даною Закупівлею до 20 робочих днів
1. Згідно вимог підпункту 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі- Додаток № 1 до тендерної документації) на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема: 1.1. Довідки за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою, в яких зазначається інформація про наявність: - машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. Машини та механізми вказані у Довідці повинні відповідати машинам та механізмам вказаним у підсумковій відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції. Формою Таблиці 1 передбачено зазначення Учасником, зокрема назви/найменування машин та механізмів, відповідно до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо). На виконання вимоги Учасником надано Довідку про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (файл 10. Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-тех. бази.pdf). У наданій Учасником довідці за позицією № 3 міститься інформація щодо “Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т”, назва/найменування машин та механізмів, відповідно до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо) - “Екскаватор-навантажувач CASE 580SV із швидкознімальним механізмом”. На підтвердження наявності цього обладнання Учасником надано Договір №06-2/25 про надання послуг екскаватора-навантажувач CASE 580SV від 02.06.2025 року ( файл 10.1. Документи про обладнання.pdf). Проте відповідно до умов цього Договору надаються послуги екскаватора-навантажувача CASE 580SV. Тобто без швидкознімального механізму. Отже, містяться невідповідності в інформації та/або документах щодо екскаватора-навантажувача CASE 580SV, оскільки у Довідці зазначено “із швидкознімальним механізмом”, тоді як на підтвердження надано документи щодо екскаватора-навантажувача CASE 580SV без такого уточнення. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність інформацію, зазначену у Довідці про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, та/або надати документи, що підтверджують право власності/користування відповідним обладнанням. 2. Згідно вимог підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документаці Учасник має надати довідку, яка містить інформацію про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 3. Формою Таблиці 3 передбачено зазначення Учасником інформації, зокрема щодо посади (робочої професії). На виконання вищезазначеної вимоги Учасником надана відповідна Довідка, яка містить інформацію, зокрема, щодо маляр - Кабиш Антоніна Федорівна та маляр - Зякун Ніна Миколаївна (файл 12. Довідка щодо наявності працівників.pdf). Водночас у складі тендерної пропозиції Учасник надає Наказ про прийняття на постійне місце роботи № 4-К від 07.09.2022, згідно якого Кабиш Антоніна Федорівна та Зякун Ніна Миколаївна прийняті на посаду “маляр-штукатур”. Отже, містяться невідповідності в інформації та/або документах щодо зазначених працівників, оскільки у Довідці вказано посаду “маляр”, тоді як у наказі про прийняття на роботу зазначено посаду “маляр-штукатур”. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність інформацію, зазначену у Довідці, та/або надати документи, що підтверджують займану працівниками посаду.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.