Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 907 280 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 536,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Анжела Володимирівна |
| Телефон: | +380544625859 |
| E-mail: | angelika.bai95@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику, на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: -накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво. Учасником надано наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівника, що буде задіяний при наданні послуг/виконанні робіт, а саме: Шейко О. О. 2. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику потрібно надати довідку у формі таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником надано відповідну таблицю, про те у підпункті 1.3 та наданими документами на відповідний транспортний засіб знайдено невідповідність. 3. На вимогу пункту 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику потрібно надати на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів). - Не менше 2-х копій договорів, зазначених в довідці (з усіма додатками); - Копії документів (актів приймання-передачі наданих послуг) на підтвердження повного виконання не менше ніж 2-х договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. - Лист - відгук (всі листи-відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний аналогічні договори, що зазначені в довідці. Учасником надано один договір з повним виконанням. 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) - надати трудову книжку працівника, що буде задіяний при наданні послуг/виконанні робіт, а саме: Шейко О. О. 2. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ): - у підпункті 1.3 Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати документи відповідний транспортний засіб або вказати правильну марку відповідного автомобіля та надати на нього відповідні документи. 3. На вимогу пункту 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕРУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику потрібно надати на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів). - Не менше 2-х копій договорів, зазначених в довідці (з усіма додатками); - Копії документів (актів приймання-передачі наданих послуг) на підтвердження повного виконання не менше ніж 2-х договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. - Лист - відгук (всі листи-відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний аналогічні договори, що зазначені в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.