Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
Агрегована закупівля в інтересах 3-х замовників-ініціаторів. Конкретні назви предметів закупівель кожного Замовника-ініціатора агрегованої закупівлі: ДК 021:2015 -09130000-9 — Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 -09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)) (ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА МИТНИЦЯ); ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний))(Головне управління ДПС у Житомирській області); ДК 021:2015 -09130000-9 — Нафта і дистиляти (ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95, Дизельне паливо ДП)) (ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ) .Загальний обсяг закупівлі:Бензин А-95 - 6400 л; Дизельне паливо - 3590 л. ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 572 433,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 862,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
| ЄДРПОУ: | 40996564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Позня Юлія Сергіївна |
| Телефон: | 380687717258 |
| E-mail: | y.poznia@profzakupivli.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
| Замовник(и): | Головне управління ДПС у Житомирській області ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА МИТНИЦЯ ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ |
2 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №174 щодо прийняття рішення уповноваженою особою м.Київ 23.04.2025 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" (код за ЄДРПОУ – 44763104) на закупівлю товару: ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти) (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-11-012601-a). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" встановлено наступне: 1. Відповідно до пп. 5.2 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, у випадку, якщо Учасник не є суб'єктом господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер якої зазначений за формою Додатку 3 до тендерної документації, такий учасник має надати копії чинних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на відповідних АЗС або копії рішення органу ліцензування про видачу вказаних ліцензій, реєстраційні номера та адреси яких зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції було надано файл “Технічні вимоги виправлення.pdf” у якому міститься перелік АЗС згідно Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням реєстраційних номерів ліцензій на роздрібну торгівлю по кожному Замовнику-ініціатору. Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не містить копій ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, а саме, по замовникам-ініціаторам Головне управління ДПС у Житомирській області та ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ. 2.Відповідно до пп. 4 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, із КОЖНИМ Замовником-ініціатором закупівлі (з зазначенням таких замовників). Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник-ЦЗО вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Натомість в складі тендерної пропозиції учасником надано довідку щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, складену не у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 45 Особливостей, а також не зазначено замовників-ініціаторів - ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА МИТНИЦЯ, Головне управління ДПС у Житомирській області, ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ. 3. Відповідно до пп. 1 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист Учасника процедури закупівлі за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації. Однак, учасником ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції не було надано такого гарантійного листа. 4. Відповідно до вимог пп.3 п.3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, на підтвердження наявності АЗС відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Однак, учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл “Інфо про АЗС у м.Ів-Франківську та Ів-Фр області.pdf” з переліком АЗС, лише по м.Івано-Франківськ та Івано-Франківській області, а також цей файл не відповідає формі, встановленій у Додатку 3 до тендерної документації. 5. Відповідно до пп. 5.2 п. 3 «Інша інформація та документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, у випадку, якщо Учасник не є суб'єктом господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, реєстраційний номер якої зазначений за формою Додатку 3 до тендерної документації, такий учасник має надати лист/довідку від суб'єкта господарювання, який є власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним або від його уповноваженого представника* про гарантований відпуск палива на АЗС, що зазначені у таблиці Додатку 3 до тендерної документації по талонам та/або карткам запропонованого Учасником зразка (лист повинен містити зразки паливних карток та/або талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії талонів/паливних карток, а саме: не менше 12 місяців з дати активації талонів/паливних карток). У складі тендерної пропозиції учасник надав файли “Ліцензія пальне по АЗС.PDF” та “Роздрібні ліцензії- по АЗС WOG.pdf” в яких власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним вказано ТОВ ''ПЕТРОЛ KOHTРАКТ'', однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист/довідка від ТОВ ''ПЕТРОЛ KOHTРАКТ'' про гарантований відпуск палива на АЗС, що зазначені у таблиці Додатку 3 до тендерної документації по талонам та/або карткам запропонованого Учасником зразка (лист повинен містити зразки паливних карток та/або талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії талонів/паливних карток, а саме: не менше 12 місяців з дати активації талонів/паливних карток). Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: - копії чинних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним відповідно до Додатку 3 до тендерної документації по замовникам-ініціаторам Головне управління ДПС у Житомирській області та ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах складену відповідно до вимог підпункту 2 пункту 45 Особливостей, стосовно замовників-ініціаторів закупівлі - ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА МИТНИЦЯ, Головне управління ДПС у Житомирській області, ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ; - гарантійний лист Учасника процедури закупівлі за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації; - оновлений перелік АЗС відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації; - гарантійний лист/довідка від власника/-ів ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним про гарантований відпуск палива на АЗС, що зазначені у таблиці Додатку 3 до тендерної документації по талонам та/або карткам запропонованого Учасником зразка (лист повинен містити зразки паливних карток та/або талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії талонів/паливних карток, а саме: не менше 12 місяців з дати активації талонів/паливних карток). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" (код за ЄДРПОУ – 44763104) на закупівлю товару: ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти) номер у Prozorro: UA-2025-04-11-012601-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у визначений чинним законодавством строк. Уповноважена особа Юлія ПОЗНЯ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.