Закупівлю оголошено - 26-03-2025, 11:45. Дата останніх змін - 26-03-2025, 11:42

«Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області... Державна закупівля - UA-2025-03-26-004711-a «Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від замовника Відділ освіти Трускавецької міської ради від 3/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-26-004711-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-26-001454-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-03-2025, 11:45
по 07-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-03-2025, 11:45
по 10-04-2025, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 11-04-2025, 12:51

Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4034169.4
4 034 169,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:20 170,85 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти Трускавецької міської ради
ЄДРПОУ:02144513 Досьє YouControl
Сайт:http://tmr.gov.ua
Контактна особа:Лотицька Ірина Миколаївна
Телефон:380324751785
E-mail:loticka@ukr.net
Місцезнаходження:
82200, Україна, Львівська область,Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт з облаштув ...
4 034 169,40 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-04-2025, 12:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району

1
робота
82176 Україна Львівська область Доброгостів Стебницька, 18
по 31-10-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:42:24
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:42:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:42:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:42:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:42:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:42:01
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1.Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан (кількість) Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування 1.1 1.2 __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 2.1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: -у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; -у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). -у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 2.1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          2.1.Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан (кількість) Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування 1.1 1.2 __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 2.1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: -у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; -у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). -у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 2.1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). , 2.1.Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан (кількість) Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування 1.1 1.2 __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 2.1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: -у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; -у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). -у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 2.1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.1.Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б Довідка* про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника. Посада/ спеціальність Стаж роботи за спеціальністю ІТР __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 3.1.1..Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця В Довідка* про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). 1 __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П.
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          3.1.Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б Довідка* про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника. Посада/ спеціальність Стаж роботи за спеціальністю ІТР __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 3.1.1..Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця В Довідка* про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). 1 __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. , 3.1.Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б Довідка* про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника. Посада/ спеціальність Стаж роботи за спеціальністю ІТР __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 3.1.1..Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця В Довідка* про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). 1 __________________ _______________ посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-03-2025, 11:42:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. , 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ