Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 912 588,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 125,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 40108599 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hk.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Олена Зюзік |
| Телефон: | +380577308125 |
| E-mail: | kh_soz2@hk.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд.13 |
1 |
Так, за результатом розгляду встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Учасник, ФОП "ПОЛТОРАК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" підписав тендерну пропозицію незахищеним ключем з типом підпису – удосконалений, що не відповідає вимогам тендерної документації. «Підписувач: ПОЛТОРАК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ ПІБ: ПОЛТОРАК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ Організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА Код ЄДРПОУ: Час підпису: 2025-06-18T18:05:27 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Сертифікат дійсний ДО: 2025-10-09T23:59:59 Серійний номер: 5E984D526F82F38F040000002FC1880104777D05 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований» З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. накласти Кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.