Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 391 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 959,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Предь Степан Віталійович |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | SPred@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Черкаська область,Черкаси, |
3 |
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - В наданій Вами видатковій накладній відсутнє посилання на договір, що не дає можливості перевірити його повне виконання 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Просимо надати скановану копію попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч. 9 ст. 26 Закону.» Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.