| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 352 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 528 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 10 500 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
| ЄДРПОУ: | 14317108 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Коваленко |
| Телефон: | +380442547819 |
| E-mail: | i.kovalenko@tsop.mvs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1.1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналочіних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій відсутня інформація строків надання послуг аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та строків їх надання, а також надає копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів), та копію акта (актів) наданих послуг, що свідчить про повне його виконання. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, виправлену довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та Строків їх надання відповідно до наданого аналогічного договору. 2.1. Учасником надано сертифікат щодо відповідності системи управління протидії корупції Учасника вимогам стандартів ISO 37001:2016, термін дії якого завершився 18 квітня 2025 року та є протермінованим. 2.2. Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, з метою мінімізації корупційних ризиків, просування культури доброчесного, етичного та відповідального ведення бізнесу, підвищення ефективності використання коштів, забезпечення виконання Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, затвердженої Постановою КМУ від 4 березня 2023 р. N 220, Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб, затверджених Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 22.09.2017 № 734, відповідно до яких кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції, Учасник повинен надати сертифікат, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, який підтверджує, що Система управління протидії корупції Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018/ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування зі сферою застосування: надання послуг збору, вивезення, утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів). 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, чинний сертифікат, який підтверджує, що Система управління протидії корупції Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018/ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування зі сферою застосування: надання послуг збору, вивезення, утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.