Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 310 311,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 103,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання» |
| ЄДРПОУ: | 26044590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана КОРОЛЬОВА |
| Телефон: | +380487053216 |
| E-mail: | 2bomj.centr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65102, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2 |
2 |
Для більш детального ознайомлення з документами, що були надані Учасником Фізичною осо-бою-підприємцем Швець Володимиром Борисовичем, ІПН 2130701597 в складі тендерної пропозиції до закупівлі за предметом , код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Ікра кабач-кова, Квасоля консервована, Консервований горошок, Томати з зеленню консервовані, Огірки консервовані, Лєчо консервоване) у Замовника виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів відповідно до пункту 41 Особливостей та пункту 10 статті 29 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.