Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 649 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 247,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бречка Валерій Миколайович |
| Телефон: | 380505504667 |
| E-mail: | brechka-vm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
Керуючись п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ТОРГОВИЙ ДІМ"СКЛАДСЬКА ТЕХНІКА" (далі - Учасник) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, ДП Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надані довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Вих. №25 від 19.08.2025 (файл «Д 1.1 Інформація про аналогічні поставки»), в якій вказаний договір з АТ «Укрпошта» № 01024-37Е від 02.04.2024 та Лист-відгук АТ «Укрпошта» №531 від 11.08.2025 (файл «ТД Скл.техн.pdf») і Договір поставки з АТ «Укрпошта» (файл «Д 1.1.3 Договір»), в яких вказаний інший номеру договору ніж у вищевказаній довідці, а саме: №010424-37Е від 02.04.2024, що є невідповідністю. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – підпункт 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Уточнену (з вірним номером договору) Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості товару (коліс) поставлених за договором; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.