Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію на товар виходячи з виробничої потреби. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу моніторингу ринку шляхом отримання пропозицій від постачальників. Замовник здійснює закупівлю даного товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 580 008,21 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стрюков Олексій Олександрович |
| Телефон: | 380486875043 |
| E-mail: | o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
4 |
На підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 31210000-1 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл»» (Електрична апаратура для Трансформаторної Підстанції (ТП) 4021, інв.№13343), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-05-30-007082-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПРАТ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОАПАРАТНИЙ ЗАВОД» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі пропозиції не в повному обсязі підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: згідно Довідки «про наявність у ПРАТ «ЗЕАЗ» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» реєстраційний номер: Е77/2450 дата складання 09.06.25 р., Махнач Р.Е. займає посаду заступника директора технічного. Також надано наказ № 20-К від 20.05.2025 про прийняття його на роботу за цією посадою, посвідчення № 3264 про результати перевірки знань з охорони праці та результати перевірки знань з технології робіт про присвоєння V групи з електробезпеки та допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000В в якості адміністративно-технічного працівника. Проте інших документів, що Махнач Р.Е. буде залучений у якості керівника робіт (майстра, виконроба, інженера-енергетика, тощо) відповідно до мети договору у складі тендерної пропозиції не надано (відповідно до частини 1 Розділу 1 тендерної документації «Загальні положення», пункту 2 Таблиці 1, пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 2. Учасником у складі пропозиції надано «ЖУРНАЛ для перевірки знань з електробезпеки електромонтерів ПрАТ «ЗЕАЗ», «ЖУРНАЛ протоколів перевірки знань з електробезпеки ПРАТ «ЗЕАЗ» у яких за п/п 136 та 137 та 136 відповідно зазначено інформацію про перевірку знань працівників Солодкин Виталий Николаевич, Холод Віктор Іванович та Михайленко Олексій Олександрович. При цьому щодо вказаних працівників у колонці 4 журналів не зазначено причину перевірки (первинна або чергова), що порушує вимоги Форми журналу перевірки знань (форма і зразок заповнення), встановленої Додатком 3 до пункту 2.1.4 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4. Тобто Учасником надано журнал протоколів (окремі сторінки) перевірки знань з електробезпеки електротехнічних працівників не згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4 та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 р. № 258 щодо зазначених вище працівників (відповідно до Частини 1 Розділу 1 тендерної документації «Загальні положення», пункту 2 Таблиці 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано «ЖУРНАЛ для перевірки знань з електробезпеки електромонтерів ПрАТ «ЗЕАЗ», у якому за п/п 136 зазначено інформацію про перевірку знань працівника Солодкина В.Н. При цьому частково вказана інформація викладена російською мовою, але автентичного перекладу на українську мову, засвідчений нотаріально, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано. (відповідно до абзацу 2 пункту 7.2 частини 7 Розділу1 «Загальні положення» тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції надані Посвідчення б/н від 14.10.2019 видане Михайленко О.О. та Посвідчення б/н від 05.12.2018 видане Солодкіну В.М. в яких інформація про результати перевірки знань з охорони праці викладена російською мовою. Однак, але автентичний переклад на українську мову зазначених документів, засвідчений нотаріально, у складі тендерної пропозиції відсутній. (відповідно до абзацу 2 пункту 7.2 частини 7 Розділу1 «Загальні положення» тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.