Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:32230000-4 - Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (ДК 32234000-2 - Камери відеоспостереження). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 84 154,00 грн з ПДВ (Вісімдесят чотири тисячі сто п'ятдесят чотири гривнi 00 копійок з ПДВ). Код економічної класифікації видатків бюджету:2210. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: липень 2025 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду місцевого бюджету (субвенція).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 84 154 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 841,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Назарук |
| Телефон: | +380412407630 |
| E-mail: | nazaruk.oleksandr99@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: додаток 1 (до тендерної документації) визначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Крім того, у додатку 1 (до тендерної документації) зазначено, що аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Аналогічний договір має надаватися з додатками, специфікацією, додатковою угодою, тощо до аналогічного договору, що зазначені, як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Договір поставки та виконання робіт №С/2019/04-05/1MI від 12.04.2025), однак в ході аналізу наданих учасником копій документів виявлено наступні невідповідності: – Учасник на підтвердження виконання вказаного договору надав копію акту наданих послуг №2404-7 від 24.04.2019 та копію видаткової накладної № 1804-11 від 18.04.2019, однак вказані документи складені на підставі договору №С/2019/04-05/1MI від 05.04.2025 та не підтверджують виконання вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - копію аналогічного договору зазначеного в наданій Учасником довідці з додатками, специфікацією, до аналогічного договору, що зазначені, як невід’ємні частини договору, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору та лист відгук за результатами виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.