Закупівлю оголошено - 04-10-2024, 15:56. Дата останніх змін - 04-10-2024, 15:56

Молоко пастеризоване 2,5% плівка 0,5кг

Молоко пастеризоване 2,5% плівка 0,5кг... Державна закупівля - UA-2024-10-04-010762-a Молоко пастеризоване 2,5% плівка 0,5кг від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 10/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-04-010762-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-04-013041-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-10-2024, 15:56
по 09-10-2024, 15:21

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
40230
40 230,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01111032 Досьє YouControl
Контактна особа:Мельничук Євгенія
Телефон:0675042899
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
33010, Україна, Рівненська область,місто Рівне, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

860
кілограм
33010 , Україна , Рівненська область , Рівне , ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 000154-15510000-980777-40996564
Ідентифікатор реєстру: 59f66a059e954fa7b454f558b68a6d2c
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Без лактозиНіАктивна04-10-2024, 15:55
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна04-10-2024, 15:55
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна04-10-2024, 15:55
ВидпастеризованеАктивна04-10-2024, 15:55
БрендМОЛОКІЯАктивна04-10-2024, 15:55
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5Активна04-10-2024, 15:55
Маса неттовід 500 до 500Активна04-10-2024, 15:55
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна04-10-2024, 15:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 15:56:04
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 15:55:46
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі підписаних обома Сторонами видаткових накладних, протягом 10 банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Оплата проводиться відповідно до плану використання бюджетних коштів та реального фінансування видатків.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ