Закупівлю оголошено - 21-01-2025, 16:17. Дата останніх змін - 21-01-2025, 16:17

«код ДК 021:2015-15540000-5 - Сирні продукти» ВПП ООН»

«код ДК 021:2015-15540000-5 - Сирні продукти» ВПП ООН»... Державна закупівля - UA-2025-01-21-017342-a «код ДК 021:2015-15540000-5 - Сирні продукти» ВПП ООН» від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ від 1/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-21-017342-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-21-021818-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-01-2025, 16:17
по 24-01-2025, 16:10

ОПЛАТА: Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. ПОСТАВКА: Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо, властивого кольору, без забруднення шкідливими домішками, без ознак ураження шкідниками, без ознак гниття. Вміст токсичних елементів, нітратів та пестицидів не повинен перевищувати допустимих рівнів, затверджених МОЗ. Вимоги до товару: Термін придатності товару на момент постачання повинен бути не менше 90% загального терміну придатності даного товару, за умови його зберігання відповідно до норм і правил зберігання. Поставка товару здійснюється дрібнити партіями у кількості та асортименті згідно заявок Замовника та графіку поставки, а саме до 14:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику. Строк поставки – до 31.05.2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
44000
44 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
ЄДРПОУ:40212984 Досьє YouControl
Сайт:https://polonne.osv.org.ua/
Контактна особа:Алла Процюк
Телефон:+380384320291
E-mail:lawyerotg@ukr.net
Місцезнаходження:
30500, Україна, Хмельницька область,місто Полонне, вул.Українки Л., будинок 113
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 55%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

100
кілограм
30501 , Україна , Хмельницька область , місто Полонне , вул. Лесі Українки, 113 ,
по 31-05-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна21-01-2025, 16:11
Добавкибез добавокАктивна21-01-2025, 16:11
БезлактознийНіАктивна21-01-2025, 16:11
Масова частка жирувід 55 до 55відсотокАктивна21-01-2025, 16:11
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 16:17:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 16:11:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Післяоплата: 100 %, 30 банківських днів. Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ