Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 269 318 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 346,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад загальної середньої освіти «ЛІЦЕЙ №5 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» |
| ЄДРПОУ: | 25907942 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ставинога Сергій Сергійович |
| Телефон: | +380681217336 |
| E-mail: | zakupivli.khm@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, в. Староміська,2 |
2 |
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості), Положення про уповноважену особу та наступну інформацію: 1. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ГНЕВУШ ОЛЕГ СТАНІСЛАВОВИЧ ЄДРПОУ 2395403452 в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі за ДК 021:2015: 38510000-3 — код ДК 021:2015 - 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт з усунення аварійного стану додаткового евакуаційного виходу (ганку)) (далі–Закупівля), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-07-15-011611-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей: 1). Згідно пп. 3.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, яка виконана згідно Форми №1 Додатку №1 до тендерної документації.- Довідка за формою №1 відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – надати підписаний довідку щодо виконання аналогічного договору за формою №1 згідно Додатку 1. 2). Відповідно пункту 1.7 Розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, яким підтверджується, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує), на підтвердження чого повинні надати довідку або лист у довільній формі щодо дотримання вимог: — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран ; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран , крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; — постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації Такий документ відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей –надати довідку або лист у довільній формі щодо дотримання вимог. 3). Відповідно до Розділу ІІІ п 3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостями; -у складі тендерної пропозиції відсутній документ щодо підтвердження такої інформації Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей –надати довідку або лист у довільній формі щодо інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостями; інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостями; Враховуючи вище наведене ,керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі та Постановою 1178 від 12.10.2022 року ,Учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС" ЄДРПОУ 45440077 надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження вищезазначених документів. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа вирішила: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно з п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.