Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2025 р, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).Продукція, що постачається в заклади освіти повинна відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам якості, вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Товар повинен бути придатним для приготування страв дитячого харчування.В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні бути в спецодязі та мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в заклади освіти. Поставка товару здійснюється безпосередньо в кожен заклад окремо, автотранспортом Учасника, невеликими партіями, у відповідності до заявки замовника в підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). При поставці товару Постачальник зобов’язаний одночасно з товарно-транспортними накладними надати Покупцю повний комплект завірених належним чином копій усіх супроводжувальних документів на товар, що підтверджують його походження, безпечність, якість, інформацію про відсутність ГМО (Експертні висновки (протоколи), декларацію виробника), документи повинні відповідати вимогам державних стандартів. Постачальник при поставці товару повинен надати: - копію відповідного дозволу або копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством); - на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Постачальники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. - копію Акту перевірки транспортного засобу (транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей); - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства. - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія акту виконаних робіт, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. - копія санітарного паспорту на транспортний засіб (транспортні засоби). Товар повинен мати маркування, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання, що ідентифікує партію, до якої належить харчовий продукт. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції може бути змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Продукція повинна транспортуватися у спеціалізованому транспорті з дотриманням вимог відповідного холодового режиму. Автотранспорт повинен проходити періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. Умови поставки: 1.Виключно в обсягах, зазначених у заявках навчальних закладів, які підпорядковані Замовнику;поставка не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки від закладів освіти, які підпорядковані Замовнику. 2. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 3. Товар має постачатися з терміном придатності і не менше 90% загального терміну зберігання. На етикетці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 360 787,83 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
ЄДРПОУ: | 02147902 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Маркова Світлана Павлівна |
Телефон: | +380960819790 |
E-mail: | tender-konotop@ukr.net |
Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,Конотоп, Джохара Дудаєва, 12 |
0 |