Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 11 002 954,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 55 014,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 00433331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Суровицька |
| Телефон: | +380542225521 |
| E-mail: | ukb.smr.zakupki@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Невідповідність термінів виконання робіт реальним потребам Замовника, а також технічна невідповідність документації обов’язковим вимогам проєкту є об'єктивними підставами для відміни відкритих торгів.умови оголошеної закупівлі не відповідають реальним потребам Замовника та суперечать вимогам пункту 19 Особливостей. Продовження закупівлі за старими умовами призведе до невідповідності між строками виконання робіт, реальними потребами Замовника.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 15-07-2025, 16:48 по 26-07-2025, 00:00
Документи:
у зв'язку з одночасним розглядом тендерних пропозицій у декількох процедурах закупівлі, виникла об'єктивна необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника за закупівлею для забезпечення ефективного та правомірного її розгляду.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.