Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку (папір А4); 30192700-8 Канцелярські товари (файли А4, Клейка стрічка канцелярська (Скотч) широка, Клейка стрічка канцелярська (Скотч) вузька,); 3019923-1 Конверти (Поштові конверти без марок С4 (324х229 мм), Поштові конверти без марок С5 (229х162 мм); 30192160-0 Коректори (Коректор стрічковий 5мм, Коректор-ручка); 30192125-3 Маркери (Маркер текстовий, Маркер-фарба промисловий); 30192130-8 Олівці (Олівець графітний з гумкою); 30192131-8 Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем (Олівець механічний); 30192132-5 Змінні грифелі для олівців (Грифель для механічного олівця); 30192121-5 Кулькові ручки (Ручки кулькові сині, Ручки масляні сині, Ручки гелеві чорні, Ручки кулькові чорні, Ручки кулькові червоні); 30197310-2 Канцелярські ножі (Ніж канцелярський 9 мм, Набір лез для канцелярського ножа); 30197330-8 Діроколи (Діркопробивач металевий для паперу 25 арк, Діркопробивач металевий для паперу 70 арк); 30192110-5 Чорнила та пов'язана продукція (Штемпельна фарба синя); 30192111-2 Штемпельні подушки (Штемпельна подушка настільна); 30192153-8 Штампи (Штамп «Погашено», Штамп «Згідно з оригіналом») 30197320-5 Степлери (Степлер №24/6 25 арк, Степлер потужний №23 100 арк.); 30197110-0 Скоби (Скоби для степлеру № 10/4 10 ммх 1000 шт., Скоби для степлеру № 24/6 24 мм х 1000 шт., Скоби для степлеру № 23/8 1000 шт.); 30197220-4 Канцелярські скріпки (Скріпки 28 мм 100 шт, Скріпки 50 мм 100 шт, Біндери 15мм., Біндери 25мм., Біндери 41мм., Біндери 51мм., Біндери 32мм., Біндери 19мм.); 30192100-2 Гумки (Гумка м’яка) 30192133-2 Точила для олівців (Чинка для олівців з контейнером) 30197321-2 Антистеплери (Антистеплер); 30191400-8 – Шредери (Паперознищувальна машина (шредер); 30199600-6 Розділювачі сторінок (Роздільник для паперу пластиковий, Стікери-закладки пластикові (125шт); 30193700-5 Коробки для паперів (Бокс архівний коробки для паперів) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 142 763,09 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 713,82 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38362980 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Семенова Анастасія Павлівна |
Телефон: | +380617879457 |
E-mail: | shkosem@gmail.com |
Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вулиця Дніпрогесівська, будинок 7 |
0 |