Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 533 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 667 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти і науки Бердичівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02143206 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Кравченко |
| Телефон: | +380977833272 |
| E-mail: | dtatyana2401@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,м. Бердичів, пл. Центральна, 1 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп.1.2 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням ім’я і прізвища, посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» та пп.5.4. п. 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник засвідчив тендерну пропозицію в цілому Удосконаленим електронним підписом (УЕП). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом накладення на неї в цілому Кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який належить генеральному директору ТОВ «ЕКО-СФЕРА» - Єгоровій Ніні Василівні. ТОВ «ЕКО-СФЕРА».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.