Закупівлю оголошено - 21-02-2025, 15:56. Дата останніх змін - 18-03-2025, 15:16

Фуфайка (з короткими рукавами)

Фуфайка (з короткими рукавами)... Державна закупівля - UA-2025-02-21-009880-a Фуфайка (з короткими рукавами) від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 2/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-21-009880-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 15:56
по 27-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2025, 00:00
по 04-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
40860000
40 860 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:204 300 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:1 225 800 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Роман Олександрович
Телефон:+380630662699
E-mail:r.horban@sb3075.com.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Фуфайка (з короткими рукавами)
40 860 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фуфайка (з короткими рукавами)

50 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
18330000-1
Футболки та сорочки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фуфайка (з короткими рукавами)

100 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
18330000-1
Футболки та сорочки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фуфайка (з короткими рукавами)

150 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-08-2025
18330000-1
Футболки та сорочки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Приватне акціонерне товариство «Трикотажна фабрика «Роза»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-03-2025 по 12-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вулиця М.Грінченка будинок 2/1, 03038, Алєксєєва Анна Олександрівна
Остаточна пропозиція:
40 482 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-03-2025, 16:47

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-03-25, 16:18:01
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 2 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Гарантійний лист від 27.02.2025 (ГЛ постачання.pdf) без зазначення замовника процедури. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки». 2) Відповідно пункту 1.2 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні вимоги» Учасник має надати, «Наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія**, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або на переведення на іншу посаду або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано наступний ряд документів: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 28.02.2025 (довідка працівники.pdf) та документ (накази працівники.pdf). Останній не містить підтвердження працевлаштування вантажника та водія. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або на переведення на іншу посаду або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки), а саме вантажника та водія. У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. 3) Відповідно пункту 2 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні вимоги» Учасник має надати, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років, загальним обсягом не менше 5% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору): складається по наведеній або у довільній формі (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника): № з/п Замовник (найменування, адреса, телефон) Предмет договору ** Рік постачання товару … **предмет договору повинен відповідати предмету закупівлі про що має свідчити найменування товару - колонка «Предмет договору». Аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару ДК 021:2015 – 18330000-1 (фуфайка). Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано наступний ряд документів: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 25.02.2025 (довідка аналогічний договір.pdf), ДОГОВІР № 286/3/23/256 від 21.04.2023 (договір,відгук 286-3-23-256_фуфайка.pdf) та Відгук (11 - Відгук Роза_256.pdf). Однак на виконання вимог Оголошення до складу пропозиції Учасника не було долучено платіжних доручень або інших документів, які підтверджують факт проведення розрахунків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків за наданим аналогічним договором. 4) Відповідно пункту 7 розділу інших документів Учасника Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні вимоги» Учасник має надати, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано наступний документ: Довідка від 27.02.2025 (ст. 236.pdf) за змістом якого передбачена лише часткова відсутність застосування санкцій передбачених статтею 236 ГКУ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-03-25, 16:18:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-21-009880-a-c1
Номер договору:
№104-РЗ
Дата підписання договору:
18-03-2025, 15:14
Строк дії договору:
з 18-03-2025 по 30-09-2025
40 482 000 UAH
Ціна договору
33 735 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Приватне акціонерне товариство «Трикотажна фабрика «Роза»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
40 482 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 17:09:07
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 15:57:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 15:56:40
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 15:56:40
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Фуфайка (з короткими рукавами)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Електронна банківська гарантія Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 15:56:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Фуфайка (з короткими рукавами)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Оригінал платіжної інструкції
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 15:56:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 15:56:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 15:56:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відсутнє
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 15:56:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Оригінал платіжної інструкції
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ