Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 194 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 947 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ ЛОР "Великомостівський геріатричний пансіонат" |
| ЄДРПОУ: | 03188872 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сенюк Оксана Василівна |
| Телефон: | +380325766010 |
| E-mail: | VMpansionat@i.ua |
| Місцезнаходження: | 80073, Україна, Львівська область,Волиця, Львівська область, Сокальський район, с. Волиця, вул Шевченка, 1а |
4 |
Відповідно до Тендерної документації Додатку 4 Документи та необхідна інформація,які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати : Копія договору із спеціалізованою установою на проведення дезінфекції вказаного приміщення, акт (або довідку) про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію приміщення не раніше 2025 року –документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність. Протоколи перевірки технічного стану транспортного (их) засобу (ів) дійсні на момент подання пропозиції –документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність. Договір санітарної обробки з спеціалізованим підприємством та документ про санітарну обробку транспортних засобів виданий не раніше 2025 року–документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів- документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність. Особисті медичні книжки (з чинним медоглядом) водіїв та/або водіїв-експедиторів транспортних засобів- документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність. Копії водійських посвідчень водіїв- документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність досвіду по виконанню аналогічного договору (не менше одного), в тому числі: номер та дата укладання договору; повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору, обсяг у кількісному або вартісному вимірі -документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність Копія аналогічного договору, що наведений у довідці та документи, які підтверджують факт поставки товару по аналогічному договору, зазначеному у довідці -документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність Позитивні відгуки від замовників про успішне виконання зазначеного договору.-документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність. Документ (сертифікат, свідоцтво, атестат, тощо) щодо мінімум 1-ї особи учасника, яка пройшла навчання проведенню внутрішніх аудитів систем менеджменту стандартів ДСТУ ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015--документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність Копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання який відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги».що виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсний на момент подання пропозиції-документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність Протокол досліджень на органолептичні показники пропонованої продукції-документ відсутній .Просимо виправити дану невідповідність
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.