| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 550 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 35 500 UAH |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131512 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://energy.volyn.ua/ |
| Контактна особа: | Михайло Мондровський |
| Телефон: | +380332780506 |
| E-mail: | mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
| Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область,місто Луцьк, вул. Яремчука Назарія, буд. 4 |
7 |
Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Питома вага цінового критерію становить – 100 (сто) %. Замовником не приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення закупівлі.
У електронній системі закупівель, за предметом закупівлі 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Надання послуг з розробки землевпорядної документації з відведення, встановлення (відновлення) меж в натурі (на місцевості), поділу, об’єднання земельних ділянок, та щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту та їх топографо-геодезичного знімання для передачі земельних ділянок в оренду під енергетичними об’єктами ПрАТ «Волиньобленерго» (КТП, ЗТП, ЩТП, РП опори ПЛ 6-10-35-110 кВ), за цільовим призначенням: 14.02 – для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної енергії в межах населених пунктів Луцького, Ковельського, Володимирського та Камінь-Каширського районів Волинської області та за їх межами) ID закупівлі: UA-2025-03-11-012423-a, визначено учасника, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію – ТОВ «ЗАХІДЗЕМПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ: 38287170). Відповідно пункту 4 розділу V Документації розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей № 1178. Відповідно до пункту 41 Особливостей (в редакції, яка діє на момент розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей № 1178. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Механізм внесення закупівель до річного плану закупівель та змін до нього, ініціювання заявок на закупівлі та взаємодії між зацікавленими й задіяними при проведенні процедур закупівель структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» регулюється, крім ключових Закону № 922-VIII та Особливостей № 1178, Порядком взаємодії між структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» під час планування, організації та здійснення публічних закупівель, затвердженим наказом Товариства від 11.09.2023 № 344 (далі – Порядок № 344). Відповідно до пункту 3.11 Порядку № 344 Уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозицій має право залучати представників Ініціатора й отримувати від них письмові висновки з окремих питань відповідності пропозицій умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 3.14 Порядку № 344 відповідальні особи Ініціатора або інший структурний підрозділ Замовника, що відповідає за супровід або виконання договору закупівлі, несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, наданої уповноваженій особі з питань закупівель згідно з цим Порядком. У зв’язку з необхідністю додаткового дослідження відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІДЗЕМПРОЕКТ», Уповноважена особа, станом на день прийняття цього рішення, очікує коментарі від ініціюючого структурного підрозділу. Таким чином, з метою дотримання принципів, установлених Законом № 922-VIII, наявна необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Ураховуючи наведене, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 Документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації. Учасником завантажено у складі пропозиції Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання про відповідність ТзОВ «Західземпроект» вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), що виданий 20.02.2025 за № UA.СУ.28000.250124.01-25 органом сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ». ТзОВ «Західземпроект» завантажено у складі пропозиції Атестат про акредитацію ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» від 30.01.2025 № 8О095. У завантаженому атестаті акредитації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» відсутня сфера ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT). Ураховуючи викладене, Учасником ТзОВ «Західземпроект» не підтверджено, що Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання від 20.02.2025 за № UA.СУ.28000.250124.01-25 виданий саме акредитованим національним агентством з акредитації України органом сертифікації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції, визначених пунктом 43 Особливостей. Для мети усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасник ТзОВ «Західземпроект» повинен надати у складі пропозиції: або атестат про акредитацію ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» як органу з сертифікації систем менеджменту у сфері ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT); або новий сертифікат про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) разом з атестатом про акредитацію органу, який його видав саме у цій сфері.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.