Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 121 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 606,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог п.15.1 Оголошення, Учасник повинен додати Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення. Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію Вих. №1 від 17.06.2024, в якій вказав одиницю виміру - шт, що не відповідає одиниці виміру товару згідно оголошення - пара. Згідно вимог п. 15.13. Оголошення на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання такого товару як: рукавички трикотажні)). Встановлено, що Учасник надав копію Договору №ТДД2 від 04.04.2023 року та копію видаткової накладної №346 від 25.03.2024. Але зважаючи на відсутність Специфікації в Договорі, висновок щодо виконання цього договору тільки на підставі накладної зробити не можливо. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.