Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
Постачальник забезпечує поставку товару, один раз на квартал, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту подання заявки. Поставка товару та розгрузка здійснюється за рахунок Постачальника у будні з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 14:00 години, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, 32а (поліклініка) на 2 й поверх. Постачальник забезпечує страхування товару під час доставки його до Покупця. Строк поставки товару не пізніше 31.12.2025 року (включно).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 281 374,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 813,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 37862093 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Гуленко |
Телефон: | +380564948140 |
E-mail: | zpmsd2@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50053, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ Романа ШУХЕВИЧА, будинок 32а |
0 |