Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 629 064 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 290,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
| ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Микола Фещук |
| Телефон: | +380332284063 |
| E-mail: | vdzakup@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
1 |
ПРОТОКОЛ №48 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 10:00 год. 28.05.2025р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про усунення невідповідностей в документах учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ" по закупівлі: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації, 42910000-8 (електролізери до установки знезараження води «Полум’я» продуктивністю 100 кг. акт.хлор/добу та касети до установки знезараження води продуктивністю 100 кг. (рутенієве покриття)) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-15-010702-a На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ" по закупівлі: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації, 42910000-8 (електролізери до установки знезараження води «Полум’я» продуктивністю 100 кг. акт.хлор/добу та касети до установки знезараження води продуктивністю 100 кг. (рутенієве покриття)) на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ" по закупівлі: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації, 42910000-8 (електролізери до установки знезараження води «Полум’я» продуктивністю 100 кг. акт.хлор/добу та касети до установки знезараження води продуктивністю 100 кг. (рутенієве покриття)) на відповідність вимогам тендерної документації та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ" (надалі-Учасник) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема: Вимоги тендерної документації 1. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції документи, зокрема: 4) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, та/або інший документом, що підтверджує повноваження керівника учасника; - для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписку з протоколу зборів засновників або копію протоколу зборів засновників та копію наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення); Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасник надав Наказ №1 від 01.01.01 р про прийняття на роботу директора підприємства Житнюка В.С., підстава для прийняття наказу стало рішення засновника Житнюка В.С. Аналізуючи рішення засновника, а саме: Протокол Загальних зборів засновників малого приватного підприємства «ГАРАНТ» було встановлено що воно датовано 26 листопадом 2014 року. Таким чином існує розбіжність в датах, оскільки Наказ №1 від 01.01.01 р на який посилається учасник як на підставу виникнення трудових відносин між підприємством і керівником прийнятий значно раніше рішення Загальних зборів про обрання директора, або Протокол загальних зборів був наданий Учасником, не той який став підставою для прийняття наказу про призначення директора. У зв’язку з цим існує невідповідність в поданих Учасником документів. 2. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції є опис до статуту, однак серед документів відсутній статут підприємства. 3. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань одна станом на дату – 03.03.2025 року, що перевищує місячну давнину відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИВ: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ". 2) Вимагати від МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): 2.1.- Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, та/або інший документом, що підтверджує повноваження керівника учасника; 2.2. - Копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; 2.3. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Уповноважена особа з публічних закупівель Микола ФЕЩУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.