Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 163 350 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 816,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
| ЄДРПОУ: | 02071211 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.hneu.edu.ua |
| Контактна особа: | Олена Барановська |
| Телефон: | +380577021076 |
| E-mail: | deptender@hneu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 61165, Україна, Харківська область,м. Харків, проспект Науки, 9-А |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР «СТУДСЕРВІС» (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 31631511) (далі – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс»), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).pdf» – Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Форма І), де зазначена інформація щодо виконання учасником договору, а саме: договір № 219 С/Т від 29.04.2024 року. Відповідно до інформації в Формі І ціна договору № 219 С/Т від 29.04.2024 року складає 151500,00 грн., однак враховуючи додаткову угоду № 1 від 24.12.2024 року до договору № 219 С/Т від 29.04.2024 року цитата: «Вартість договору становить 91506,00 (дев'яносто одна тисяча п'ятсот шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 15251,00 (п’ятнадцять тисяч двісті п ’ятдесят одна гривня 00 копійок», що також пітверджено інформацією з видаткових накладних (файл: «Аналогічний договір.pdf») та відповідним Листом-відгуком від замовника (файл: «Лист Відгук до Аналогічного договору.pdf»). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.4 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить ЛИСТ-ВІДГУК від ректора Сумського національного аграрного університету Ігоря КОВАЛЕНКА від 23.12.2024 № 03.0/01/3932 за договором № 219 С/Т від 29.04.2024 року (далі – Лист-Відгук), де зазначається номер договору та дата його укладення, предмет договору, ціна договору, посада, ім’я прізвище і номер телефону контактної особи замовника за вказаним договором, однак у Листі-Відгуку відсутня інформація ЩОДО СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, що є обов’язковим для зазначення у Листі-відгуку відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель), а саме: довідку, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить Витяг № 1720304500096 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ. Однак у складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» ВІДСУТНЯ ДОВІДКА, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: ДОВІДКУ, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.