Закупівлю оголошено - 25-10-2024, 10:36. Дата останніх змін - 22-11-2024, 16:19

код за ДК 021:2015 - 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з активації сервісної підтримки від виробника міжмережевих екранів FPR2110 (в вигляді програмного забезпечення)

код за ДК 021:2015 - 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з активації сервісної підтримки від виробника міжмережевих екр... Державна закупівля - UA-2024-10-25-003186-a код за ДК 021:2015 - 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з активації сервісної підтримки від виробника міжмережевих екранів FPR2110 (в вигляді програмного забезпечення) від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 10/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-25-003186-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-10-2024, 10:36
по 31-10-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-10-2024, 10:00
по 08-11-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-11-2024, 12:28
по 11-11-2024, 12:51

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
384000
384 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 840 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:11 500 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
ЄДРПОУ:14317108 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Сігалов
Телефон:+380442561070
E-mail:o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з активації сервісної ...
384 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-11-2024, 12:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з активації сервісної підтримки від виробника міжмережевих екранів FPR2110 (в вигляді програмного забезпечення) (CON-SNT-FPR2110S), строком не менше ніж на 1 рік – 2 шт.

1
послуга
Україна
по 16-12-2024
72250000-2
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІ ЄМ ДЖІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-11-2024 по 19-11-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Учасник 1
Остаточна пропозиція:
368 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
382 020 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-11-2024, 13:41

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-11-24, 12:21:23
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1.1. Надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору містить невідповідності в пункті 1 таблиці в частині обсягу поставок та не відповідає кількості визначеній в договорі та накладній до такого договору. 1.2. Відповідно до п. 1 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку у довільній формі про наявність довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та строків їх надання, а також надає копію аналогічного договору, та копію видаткової (-их) накладної (-их) або акту приймання- передачі до наданого договору, що свідчить про повне його виконання. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку у довільній формі про наявність довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та строків їх надання, яка за обсягом буде відповідати наданому аналогічному договору та накладній до наданого договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-11-24, 12:21:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-10-25-003186-a-c1
Номер договору:
893
Дата підписання договору:
22-11-2024, 15:00
Строк дії договору:
з 22-11-2024 по 31-12-2024
368 640 UAH
Ціна договору
307 200 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІ ЄМ ДЖІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
368 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
382 020 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
370 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
383 650 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-10-2024, 10:37:38
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-10-2024, 14:45:53
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено25-10-2024, 10:36:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-10-2024, 14:45:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-10-2024, 14:45:02
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з активації сервісної підтримки від виробника міжмережевих екранів FPR2110 (в вигляді програмного забезпечення)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-10-2024, 10:36:22
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з активації сервісної підтримки від виробника міжмережевих екранів FPR2110 (в вигляді програмного забезпечення)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 11 500 (одинадцять тисяч п’ятсот) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-10-2024, 10:36:22
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ