Закупівлю оголошено - 11-03-2025, 17:01. Дата останніх змін - 18-04-2025, 00:00

Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних

Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 7231... Державна закупівля - UA-2025-03-11-013130-a Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" від 3/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-11-013130-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-11-015278-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 17:01
по 16-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 17:01
по 19-03-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 20-03-2025, 15:11
по 20-03-2025, 15:34

Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
1839097.22
1 839 097,22 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:18 390,97 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
ЄДРПОУ:03359182 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Дьомочкін
Телефон:380933778912
E-mail:demochkin.dor@ukr.net
Місцезнаходження:
61004, Україна м. Харків, вул. Москалівська, 20
0



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути в частині визначення предмета закупівлі

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

18-04-2025, 00:00

Період оскарження:

з 07-04-2025, 13:18 по 18-04-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги GPS моніторингу трансп ...
1 839 097,22 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-03-2025, 15:11
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива

3 600
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Встановлення GPS/GSM трекер СОКІЛ-ТРЕК в комплекті з датчиком рівня палива

100
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Контрольний злив та залив палива

25
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з встановлення GPS\ GSM трекера

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заміна GPS\ GSM трекера

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Зняття/встановлення датчика рівня палива

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Зняття/встановлення датчика рівня палива (бак більше 300 л)

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Встановлення датчика рівня та тарування баку

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відновлювання роботи GPS\ GSM трекера

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відновлювання датчика рівня палива

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діагностування GPS\ GSM трекера

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діагностування датчика рівня палива

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пломбування датчика рівня

40
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Під’єднання до мережі запалювання

30
послуга
61105 Україна Харківська область м. Харків вул. Кульчицького, 9
по 31-12-2025
72319000-4
Послуги з постачання даних


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-03-2025 по 18-04-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, , , , , Павленко Віталій
Остаточна пропозиція:
1 603 359,03 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 621 750 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 26-03-25, 10:20:48
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих цим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ до 20 (двадцяти) робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 18-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-03-25, 20:56:18
24

Під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛЕНКА ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА (реєстраційний номер облікової картки платника податків – 3153818877) (далі - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1 Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі, послуги GPS моніторингу транспортних засобів. 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка щодо виконання учасником аналогічних договорів.pdf»), довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів» (від 17.03.2025 р.) (далі – Довідка І). У рядку за №1 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про аналогічний договір, зокрема, про: - дату укладення договору та його номер: «Дата 28.07.2017 Номер №280717/1»; - про ціну договору: «Ціна договору 318600 грн.». За умовами підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель: - у файлі: «Договір Агротіс.pdf», - завірену учасником копію договору, що вказаний учасником у рядку за № 1 другої графи таблиці Довідки І, а саме: «Договір № 280717/1 про надання інформаційно-технологічних послуг», укладений ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Виконавцем за договором) з Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Агротіс» (Замовником за договором)» «28» липня 2017 р.(далі – ДОГОВІР № 280717/1); - у файлі: «АКТ_Агротіс_ремонт.pdf», - завірену учасником копію акту наданих послуг, а саме: «АКТ надання послуг № 1359 від 31 липня 2019 р.», підписаний представником Замовника - ТОВ «АГРОФІРМА «АГРОТІС» - директором дирекції з операційного управління Акхоз Сергієм Андрійовичем та представником Виконавця - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ щодо надання послуг Виконавцем: «Ремонт GPS-терміналу» (далі – АКТ № 1359); - у файлі: «АКТ_Агротіс.pdf», - завірену учасником копію акту наданих послуг згідно з договором: 280717/1 від 28.07.2017 (ДОГОВІР № 280717/1), а саме: «АКТ надання послуг № 267 від 29 лютого 2020 р.», підписаний представниками: від Виконавця – Павленко Віталієм Володимировичем, від Замовника – генеральним директором Жерновим Ігорем Анатолійовичем (далі – АКТ № 267); - у файлі: «АКТ_Агротіс_встановлення.pdf», завірену учасником копію акту наданих послуг, а саме: «АКТ надання послуг № 492 від 22 квітня 2019 р.», підписаний представником Замовника ТОВ «АГРОФІРМА «АГРОТІС» - директором дирекції з операційного управління Акхоз Сергієм Андрійовичем та представником Виконавця - ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ щодо виконання робіт (надання послуг) Виконавцем: «Роботи з встановлення системи контролю рухомих об’єктів» (далі – АКТ № 492). Пунктом 4.1 розділу 4 ДОГОВОРУ № 280717/1 визначено: «4.1. Вартість типових Послуг з обслуговування Системи визначається відповідно до Додатку № 1 до цього Договору за кожний рухомий об’єкт Замовника, оснащений підключеним до Системи Обладнанням. Кількість Рухомих об’єктів Замовника, оснащених підключеним до Системи Обладнанням, щомісяця відображається Виконавцем в бухгалтерських документах». Натомість, у Додатку № 1 до ДОГОВОРУ № 280717/1 учасником - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ заретушована інформація щодо ціни Послуг, що мають бути надані за умовами ДОГОВОРУ № 280717/1. Разом з цим, у наданих учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ в актах наданих послуг: АКТІ № 1359, АКТІ № 267, АКТІ № 492 заретушована інформація щодо загальної вартості робіт (послуг). Оскільки учасником заретушована інформація у Додатку № 1 до ДОГОВОРУ № 280717/1 щодо ціни (вартості) Послуг, тому неможливо встановити виконання у повному обсязі ДОГОВОРУ № 280717/1 у відповідності з наданими АКТАМИ, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1.2 та 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Крім того, окремі пункти (умови) у наданому ДОГОВОРІ № 280717/1, заретушовані і не є можливим прочитати їх зміст повністю. Разом з цим учасник у складі тендерної пропозиції обґрунтовано не визначив заретушовану інформацію як конфіденційну, тому учаснику необхідно виправити вищезазначені невідповідності в наданих документах (з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей). Також, учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ за умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Відгук — Агротіс.pdf»), завірену учасником копію листа-відгуку, а саме: «ВІДГУК ПРО РОБОТУ КОМПАНІЇ» (Від 20 листопада 2019 р.) (далі – ВІДГУК), згідно з яким ТОВ «Агрофірма «Агротіс» повідомляє, що «ФОП Павленко В. В. на постійній основі надає послуги згідно договору № 280717/1 від 28 липня 2017р. з інформаційно-технологічного обслуговування системи GPS-моніторингу…», та зазначає, зокрема про те, що «Роботою системи та ефективністю технічного обслуговування повністю задоволені». Однак, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ ВІДГУКУ не зазначено інформації про строк дії та ціну наданого договору (ДОГОВОРУ № 280717/1), що вимагається, серед іншого, для обов’язкового зазначення у підпункті 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Разом з цим, учасник надав не оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (ВІДГУКУ), а завірену учасником його копію, що також не відповідає вимогам підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. У рядку за № 2 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про аналогічний договір, зокрема, про: - дату укладення договору та його номер: «Дата 10 червня 2020 р. Номер 158»; - про ціну договору: «Ціна договору 10200 грн». За умовами підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель: у файлі: «Договір_роботи_Красилівська ЦРЛ.pdf», - завірену учасником копію договору, що вказаний учасником у рядку за № 2 другої графи таблиці Довідки І, а саме: Договір № 158, укладений ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Постачальником за договором) з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КРАСИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (ЗАМОВНИКОМ за договором)» 10 червня 2020 р.(далі – ДОГОВІР № 158); - у файлі: «АКТ_Красилівська ЦРЛ.pdf», - завірену учасником копію акту виконаних робіт (наданих послуг), а саме: «АКТ надання послуг № 1251 від 10 червня 2020 р.», підписаного представником Замовника КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КРАСИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ - Головним лікарем ДУДКОМ ДЕНИСОМ СЕРГІЙОВИЧЕМ та представником Виконавця ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛЕНКА ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА -(далі – АКТ № 1251), складеного на підставі договору № 158 від 10 червня 2020 р. Пунктом 2.1 розділу 2 ДОГОВОРУ № 158 визначено: «2.1. ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЕВІ за виконання РОБІТ з встановлення (монтування) та налагоджування ОБЛАДНАННЯ за цінами і в кількості вказаними в Акті виконаних робіт.». Разом з цим, у пункті 2.2 розділу 2 ДОГОВОРУ № 158 заретушована інформація про загальну «вартість РОБІТ, що підлягають виконанню, по даному Договору (сума Договору)…» (ДОГОВОРУ № 158). Разом з цим, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ АКТІ № 1251 заретушована інформація щодо кількості, ціни, суми, загальної вартості робіт (послуг). Оскільки учасником заретушована інформація щодо ціни (вартості) робіт (послуг), тому неможливо встановити виконання у повному обсязі ДОГОВОРУ № 158 у відповідності з наданим АКТОМ № 1251, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1.2 та 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Разом з цим учасник у складі тендерної пропозиції обґрунтовано не визначив заретушовану інформацію як конфіденційну, тому учаснику необхідно виправити вищезазначені невідповідності в наданих документах (з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей). Також, учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ за умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Відгук — Красилівська ЦРЛ.pdf») завірену учасником копію листа-відгуку, а саме: «Відгук про співробітництво» (від 03 серпня 2020 р.) (далі – ВІДГУК І). Однак, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ ВІДГУКУ І не зазначено інформації про номер договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії наданого договору (ДОГОВОРУ № 158), що вимагається, серед іншого, для обов’язкового зазначення у підпункті 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Разом з цим, учасник надав не оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором - ВІДГУКУ І, а завірену учасником його копію, що також не відповідає вимогам підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Слід також звернути увагу на те, що у рядку за № 3 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про договір, а саме: «Дата 10 червня 2020 р. Номер 157», предметом якого є «Постачання товару», який не підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі, послуги GPS моніторингу транспортних засобів, що в цілому не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: - документальне підтвердження досвіду виконання ДОГОВОРУ № 280717/1 та ДОГОВОРУ № 158, зазначених учасником у таблиці Довідки І, у відповідності до вимог підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації; - оригінал листа відгуку за кожним вказаним у таблиці Довідки І аналогічним договором (ДОГОВОРОМ № 280717/1 та ДОГОВОРОМ № 158), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку інформації у відповідності до вимог підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства учаснику необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка із зазначенням коду ЄДРПОУ.pdf», довідку, а саме: «Довідка із зазначенням коду ЄДРПОУ» (від 17.03.2025 р.) (далі – ДОВІДКА), в якій учасник зазначає про наступне: «У зв’язку з тим, що ФОП Павленко В. В. не є юридичною особою, то має лише ІПН 3153818877 та перебуває на 3-їй групі і є платником єдиного податку 5 %. ФОП Павленко В. В. діє на підставі Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (довідка до пропозиції додається)». Однак, ДОВІДКА, надана учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції не містить інформації про дату обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, що не відповідає вимогам підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ФОП ПАВЛЕНКУ ВІТАЛІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати довідку, складену у довільній формі у відповідності з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-03-25, 20:56:18

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 603 359,03 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 621 750 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-03-2025, 00:19:17
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
3. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
4. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Форма забезпечення:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "МОНІТЕРРА ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 621 749 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 740 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-03-2025, 21:11:50
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
3. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
4. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1.1.1. Довідка щодо виконання аналогічних договорів.pdf.p7s, Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.1.2. Договір про закупівлю №0320UD.pdf.p7s, Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.1.3. Акти наданих послуг договора № 0320UD.pdf.p7s, Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.1.4. Відгук ШРБ.pdf.p7s, Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 16:59:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 16:59:43
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 16:59:47
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              7. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              8. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук...
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук...
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії , Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук...
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 16:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.3.1 пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації; 2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі, послуги GPS моніторингу транспортних засобів. 3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ