Закупівлю оголошено - 23-10-2024, 11:53. Дата останніх змін - 23-10-2024, 11:53

Сир плавлений

Сир плавлений... Державна закупівля - UA-2024-10-22-015275-a Сир плавлений від замовника Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням від 10/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-22-015275-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-22-019056-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 11:53
по 28-10-2024, 08:00

1. Строк поставки товарів: через один календарний день (протягом дії договору), у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника). 2. Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. 3. Термін придатності товару на дату його поставки має становити не менше 90% від загального терміну зберігання.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
60200
60 200,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
ЄДРПОУ:22219526 Досьє YouControl
Сайт:http://vlaspans.at.ua
Контактна особа:Алла Пасько
Телефон:+380523652323
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
27552, Україна, Кіровоградська область,місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир плавлений

301
кілограм
27552 , Україна , Кіровоградська область , Власівка , Східна,1 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
УпаковкафольгаАктивна23-10-2024, 11:51
Масова частка жирувід 45.0 до 50.0Активна23-10-2024, 11:51
Маса неттовід 70 до 70Активна23-10-2024, 11:51
Відповідність ДСТУ 4635ТакАктивна23-10-2024, 11:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 11:53:21
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 11:51:50
Видалено22-10-2024, 17:28:50
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ