Закупівлю оголошено - 11-12-2024, 12:10. Дата останніх змін - 11-12-2024, 12:10

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2024-12-11-008063-a Стільці офісні від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" від 12/11/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-11-008063-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-11-009903-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2024, 12:10
по 17-12-2024, 00:00

Строк поставки товарів - до 25 грудня 2024 року. Місце поставки товарів - склад Покупця за адресою: Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (04075, м. Київ, Пуща – Водиця, 14-та лінія). Колір стільців - сірий.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
359640
359 640 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
ЄДРПОУ:16502790 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Котова
Телефон:+380442050506
E-mail:o.kotova@artek.ua
Місцезнаходження:
04075, Україна, м. Київ,м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

370
штука
04075 , Україна , м. Київ , Київ , м. Київ, Оболонський район, Пуща – Водиця, 14-та лінія ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна11-12-2024, 12:08
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна11-12-2024, 12:08
Матеріал каркасуметалАктивна11-12-2024, 12:08
БрендАЛМАНТАктивна11-12-2024, 12:08
Наявність спинкиТакАктивна11-12-2024, 12:08
ХромуванняНіАктивна11-12-2024, 12:08
Висота сидіннявід 440 до 440Активна11-12-2024, 12:08
Наявність підлокітниківНіАктивна11-12-2024, 12:08
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 12:10:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 12:08:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ