Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 500 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 67 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 405 000 UAH |
| Замовник: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945469 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Герман Полішко |
| Телефон: | +380969389161 |
| E-mail: | german.polishko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04082, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
3 |
25.03.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-03-25-013516-a на закупівлю піротехнічних машин легкого типу (ПМ-Л) згідно ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. 02.04.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Відповідно пункту 36 Особливостей в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати пʼяти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, необхідність, детального аналізу технічних характеристик предмета закупівлі фаховими спеціалістами за напрямом спеціалізованих транспортних засобів та отримання юридичного висновку стосовно окремих документів Учасника, є необхідність в продовженні розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу Уповноваженої особи № 78 від 09.04.2025.
1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 “Документи та / або інформація, які вимагаються тендерною документацією.” Додатку № 1 “Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей” до тендерної документації передбачено: “Цінова пропозиція за формою наведеною в Додатку № 1.1. до тендерної документації.” Учасником на дану вимогу завантажено тендерну пропозицію, що не відповідає формі наведеній в Додатку 1.1. Просимо виправити дану невідповідність. 2. Відповідно до пункту 1 “Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 2 “Перелік кваліфікаційних документів.” Додатку № 1 “Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей” передбачено, що на підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї. При перевірці оборотно-сальдової відомості були виявлені невідповідності з інформацією зазначеною в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору, а саме: за пунктами 1.17, 1.20, 1.21, 1.25, 1.31, 1.33, 1.34, 1.48, 1.50. Просимо привести у відповідність інформацію зазначену в довідці з інформацією, яка міститься в оборотно-сальдовій відомості.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.