Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 117 663 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 588,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 588 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Потапенко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Від 07.08.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1 Файл «13.1 Дог №09_МО від 29.06.2023+Акти+Відгук» у якому надано аналогічний договір №09/МО від 29.06.2023 року із ТОВ «ЮРБУД ПРОМ ІНВЕСТ» , при цьому в листі відгуку №07/07-1 від 07 липня 2023 року зазначається що під час виконання робіт за договором ТОВ «ЮРБУД ПРОМ ІНВЕСТ» , продемонструвала високий рівень професіоналізму (тобто не вірно зазначено виконавця робіт). 1.2. Абзац п`ять пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 1.3.Надати лист - відгук у відповідності до умов додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі . Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Від 05 .08.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. У наданій довідці працівників зазначено - Суботін Вячеслав Анатолійович Налагоджувальник КВПтаА . Проте кваліфікаційне посвідчення № 01257 що дається на підтвердження до пропозиції, видано на Субботіна Вячеслава Анатолійовича . 1.2. Пункт 2 «Наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - довідка з інформацією про чисельність працівників, що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, освіти, загального стажу роботи, стажу роботи на підприємстві учасника по кожному працівнику. Учасник на підтвердження наявності таких працівників має надати у складі пропозиції наступні документи- на електромонтерів та налагоджувальника копії кваліфікаційних посвідчень. 1.3.Надати документи у відповідності до умов додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі . 2.1. У довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт зазначено «Тестер ЭК0201» та «Електродріль ударної дії Bosch GSB 13RE» проте у наданій обігово-сальдовій відомості наданій на підтвердження вимог зазначено - «Тестер» та «електродріль Bosch GSB 13RE». Що є невідповідністю. 2.2. Пункт 1 «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі із зазначенням інформації про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням права користування. Обов’язкова наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегометр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); офісного та складського/виробничого приміщення, автотранспорту. Учасник має надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючі документи щодо права користування усім майном, зазначеним у довідці, зокрема, обігово-сальдові відомості по відповідним рахункам, видаткові накладні, договори оренди (надання послуг, користування) тощо. 2.3. Надати підтвердження у відповідності до пункт 1 «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.