Закупівлю оголошено - 21-07-2025, 13:09. Дата останніх змін - 27-08-2025, 10:20

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 108 Дніпровської міської ради за адресою: вул. Братів Горобців, буд. 54, м. Дніпро» I черга

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 108 Дніпровської мі... Державна закупівля - UA-2025-07-21-004765-a «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 108 Дніпровської міської ради за адресою: вул. Братів Горобців, буд. 54, м. Дніпро» I черга від замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-21-004765-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-21-006087-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 13:09
по 25-07-2025, 23:59
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 23:59
по 30-07-2025, 23:59
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-07-2025, 15:37
по 31-07-2025, 16:06

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
117663
117 663 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:588,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:588 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:40506248 Досьє YouControl
Сайт:https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Контактна особа:Олена Потапенко
Телефон:+380634075064
E-mail:potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт системи по ...
117 663 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-07-2025, 15:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 108 Дніпровської міської ради за адресою: вул. Братів Горобців, буд. 54, м. Дніпро» I черга

1
робота
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Братів Горобців, буд. 54
по 01-10-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЗЕ-ОХОРОНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-08-2025 по 15-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ІВАНА БОГУНА, будинок 9, приміщення 202, 53213, Олександр Ботурчук
Остаточна пропозиція:
114 185,24 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
114 185,24 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 15:51

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-25, 15:41:15
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Від 07.08.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1 Файл «13.1 Дог №09_МО від 29.06.2023+Акти+Відгук» у якому надано аналогічний договір №09/МО від 29.06.2023 року із ТОВ «ЮРБУД ПРОМ ІНВЕСТ» , при цьому в листі відгуку №07/07-1 від 07 липня 2023 року зазначається що під час виконання робіт за договором ТОВ «ЮРБУД ПРОМ ІНВЕСТ» , продемонструвала високий рівень професіоналізму (тобто не вірно зазначено виконавця робіт). 1.2. Абзац п`ять пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 1.3.Надати лист - відгук у відповідності до умов додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі . Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-25, 15:41:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-21-004765-a-a1
Номер договору:
06ПД/25
Дата підписання договору:
26-08-2025, 10:19
Строк дії договору:
з 26-08-2025 по 31-12-2025
114 185,24 UAH
Ціна договору
114 185,24 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-08-2025 по 15-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Ання Обломєй
Остаточна пропозиція:
98 982 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
98 982 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-07-2025 по 08-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ХАНДОГИ, будинок 11, 49000, Ханбекова Олена
Остаточна пропозиція:
78 996,25 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
78 996,25 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-08-25, 18:10:59
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Від 05 .08.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. У наданій довідці працівників зазначено - Суботін Вячеслав Анатолійович Налагоджувальник КВПтаА . Проте кваліфікаційне посвідчення № 01257 що дається на підтвердження до пропозиції, видано на Субботіна Вячеслава Анатолійовича . 1.2. Пункт 2 «Наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - довідка з інформацією про чисельність працівників, що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, освіти, загального стажу роботи, стажу роботи на підприємстві учасника по кожному працівнику. Учасник на підтвердження наявності таких працівників має надати у складі пропозиції наступні документи- на електромонтерів та налагоджувальника копії кваліфікаційних посвідчень. 1.3.Надати документи у відповідності до умов додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі . 2.1. У довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт зазначено «Тестер ЭК0201» та «Електродріль ударної дії Bosch GSB 13RE» проте у наданій обігово-сальдовій відомості наданій на підтвердження вимог зазначено - «Тестер» та «електродріль Bosch GSB 13RE». Що є невідповідністю. 2.2. Пункт 1 «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі із зазначенням інформації про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням права користування. Обов’язкова наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегометр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); офісного та складського/виробничого приміщення, автотранспорту. Учасник має надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючі документи щодо права користування усім майном, зазначеним у довідці, зокрема, обігово-сальдові відомості по відповідним рахункам, видаткові накладні, договори оренди (надання послуг, користування) тощо. 2.3. Надати підтвердження у відповідності до пункт 1 «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-08-25, 18:10:59

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
78 996,25 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
78 996,25 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 21:25:12
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
98 982 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
98 982 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 17:58:59
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЗЕ-ОХОРОНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
114 185,24 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
114 185,24 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не маємо намірів залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника(ів) або співвиконавця(ів).
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-07-2025, 15:29:45
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:10:14
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 13:09:31

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 108 Дніпровської міської ради за адресою: вул. Братів Горобців, буд. 54, м. Дніпро» I черга
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 588,00 грн. (п’ятсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-07-2025, 13:09:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ