| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | 4 територіальний вузол урядового зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України |
| ЄДРПОУ: | 34781331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шинкарук Яна Валеріївна |
| Телефон: | +380966776264 |
| E-mail: | dzo_4tvuz@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Рівненська область,місто Рівне, |
1 |
Пунктом 8 Особливостей передбачено, що якщо у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ТОНІЄВИЧ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА", код ЄДРПОУ/ІПН 2406418266 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасника ФОП "ТОНІЄВИЧ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" відсутні наступні документи: - Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством; - Авторизаційний лист від виробника маршрутизатора або його представника, що підтверджує повноваження учасника продавати кінцевим користувачам обладнання на території України та підтверджує гарантійні зобов’язання у повному обсязі. У листі повинно бути посилання на оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro із зазначенням предмету закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 17 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ» та Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» вимагалося: - Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством; - Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника маршрутизатора або його представника, що підтверджує повноваження учасника продавати кінцевим користувачам обладнання на території України та підтверджує гарантійні зобов’язання у повному обсязі. У листі повинно бути посилання на оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro із зазначенням предмету закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством; - Авторизаційний лист від виробника маршрутизатора або його представника, що підтверджує повноваження учасника продавати кінцевим користувачам обладнання на території України та підтверджує гарантійні зобов’язання у повному обсязі. У листі повинно бути посилання на оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro із зазначенням предмету закупівлі. У відповідності до пункту 8 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.