Закупівлю оголошено - 25-10-2024, 13:54. Дата останніх змін - 20-11-2024, 11:11

Металорізальний інструмент

Металорізальний інструмент... Державна закупівля - UA-2024-10-25-008832-a Металорізальний інструмент від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 10/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-25-008832-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-10-2024, 13:54
по 01-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-11-2024, 00:00
по 06-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
149526
149 526 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:747,63 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:Група закупівель
Телефон:380996641997
E-mail:tender030@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Металорізальний інструм ...
149 526 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

SB063-2.5-16 Фреза

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

LNGT 2525R125-ME,B100 Пластина

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

150-10-30 Ключ

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

SB063-3-16 Фреза

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

LNGT 3030R150-ME,B100 Пластина

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

11544K, EX-SFT M3Х0,5 Мітчик

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

11556K, EX-SFT M4*0.7 Мітчик

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

APMT 1135 PDER CT30N Пластина твердосплавна

40
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

BAP300R-25*250-C25-3T Фрезерний інструмент

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

01-N9MT080204CT-NC40 N9MT080204CT-NC40 Пластина

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

01-N9MT11T3CT-NC40 / N9MT11T3CT-NC40 Пластина

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАКТАЛЬНІСТЬ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-11-2024 по 14-11-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Проспект Тичини, будинок 20, м.Київ, 02152, 02152, Шевченко Вадим
Остаточна пропозиція:
149 526 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-11-2024, 13:47

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-11-24, 13:24:49
24

Шановний Учаснику, ТОВ «ФРАКТАЛЬНІСТЬ». За результатами Конкурсу UA-2024-10-25-008832-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно п. 1 завантажено Довідка згідно форми №1, один договір та видаткова накладна на договір, що не зазначений у Довідці. Тобто, необхідно завантажити ще один договір (разом два аналогічні договори), вказані в Довідці та документи, що підтверджують факт виконання таких договорів, вказаних в довідці (акти виконаних робіт або видаткові накладні, достатньо двох видаткових накладних на кожний договір). Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). 2. На підтвердження фінансової спроможності надаються: 1) ЯкщоУчасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) ЯкщоУчасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) ЯкщоУчасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. Відповідно п. 2 завантажені річна фінансова звітність та квитанція за 2022 рік. Тобто, необхідно завантажити останню затверджену річну фінансову звітність за 2023 рік (звіт про фінансовий стан, звіт про фінансові результати, підтвердження про надання фінансового звіту до державних контролюючих органів - квитанція). 5. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5. Конкурсно-цінова пропозиція не відповідає вимогам конкурсної документації, а саме: строк поставки товару (відповідно проєкту договору 20 календарних днів) та гарантійний строк товару (відповідно проєкту договору 12 календарних місяців складського зберігання). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону (з врахування зазначених невідповідностей І частини п.5). 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-11-24, 13:24:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-10-25-008832-a-a1
Номер договору:
225
Дата підписання договору:
15-11-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 15-11-2024 по 31-12-2024
179 431,20 UAH
Ціна договору
149 526 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАКТАЛЬНІСТЬ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
149 526 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-10-2024, 13:54:09
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-10-2024, 13:54:02
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ