Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 593 356 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 966,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Анжела Володимирівна |
| Телефон: | +380544625859 |
| E-mail: | angelika.bai95@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
4 |
Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На вимогу підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати скановані копії посвідчень та протоколів на працівників відповідних робітничих професій, які повинні мати дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання з: - Загального курсу з охорони праці; - Правила охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); - Про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки (3-тя група електробезпеки), гігієни праці, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання першої допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій. У наданій Учасником інформації знайдено невідповідності, щодо загального курсу з охорони праці та правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) - надати скановані копії посвідчень та протоколів із загального курсу з охорони праці на інженера-енергетика Цюкало А. В., монтажників будівельних - Берков О. О., Карпенко В. С.; а також скановані копії посвідчень та протоколів із правил охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 на монтажників будівельних - Карпенко В. С., Холод О. В. та муляра – Стулень О. М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.