Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 354 351,91 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 771,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Черняєв Святослав Юрійович |
| Телефон: | 380445260186 |
| E-mail: | cherniaiev@ukrcsm.com |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
2 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Згідно вимог п. 1. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та підписану форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації під час заповнення форми «Тендерна пропозиція» учасник зазначає ціну тендерної пропозиції без податку на додану вартість (ПДВ), окремо ПДВ та загальну ціну з ПДВ. При цьому, виходячи з вимог п. 1. Розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій учасників проводиться без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною без урахування ПДВ. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав заповнену форму «Тендерна пропозиція» № 2025.05-130 від 06.05.2025 р., яка містить арифметичну помилку щодо нарахування ПДВ на ціну тендерної пропозиції при визначення вартості послуг, що є предметом закупівлі. 2. Відповідно до вимог п. 10.3. Додатку 2 до тендерної документації учасник торгів повинен надати довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, визначених у технічних вимогах за формою наведеною у цьому пункті. При цьому, виходячи з вимог п. 10.3.2.3. Додатку 2 до тендерної документації згідно НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.81-18, 0.00-1.80-18, учасник зобов’язаний надати на кожного працівника, задіяного до виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника, копії або оригінали посвідчень про проходження навчання і перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці в навчальному центрі. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, визначених у технічний вимогах до тендерної документації № 2025.05-131, згідно якої для надання послуг, що є предметом закупівлі безпосередньо на об`єктах Замовника, учасник планує залучити Фінадоріна В.В., Опанасюка С.О., Травнікова С.С. та Ліневича В.В. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасник торгів не надав копії або оригінали посвідчень про проходження Травніковим С.С. та Ліневичем В.В навчання і перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці в навчальному центрі, що є порушенням вимог п. 10.3.2.3. Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Зміни (або нову редакцію) до форми «Тендерна пропозиція» № 2025.05-130 від 06.05.2025 р. щодо виправлення арифметичної помилки. 2. Копії або оригінали посвідчень про проходження Травніковим С.С. та Ліневичем В.В навчання і перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці в навчальному центрі, або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, визначених у технічних вимогах із дотриманням вимог, встановлених у п. 10.3. Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.