Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
Роботи з експертизи проекту по об’єкту «Реконструкція засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїзда на перегоні Ххххххх-Ххххххх Хххххххх (парний напрямок), Хххххх-Ххххххх Хххххххх (парний напрямок) та станції Ххххххх Хххххххх.»). Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Договір діє з дня його укладання та протягом дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідними Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, але не пізніше ніж до 31.12.2025.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 850 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 415,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081216 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.pz.gov.ua |
| Контактна особа: | Ноженко Тетяна Юріївна |
| Телефон: | 380577245184 |
| E-mail: | pz_kvp@lotus.pz.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, Холодногірський район, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7 |
1 |
Розгляд документів відкритих торгів, наданих учасником на закупівлю, та проведення аналізу щодо їх відповідності тендерній документації займає тривалий час. Це викликано великим обсягом документів прийнято рішення щодо продовження строку розгляду документів у складі тендерної пропозиції відповідно п. 41 Особливостей строком до 20 робочих днів.
1.1. Відповідно вимог абз. 3. п.1 розділу 3 тендерної документації документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель у форматі РDF (Роrtable Document Format) з накладанням електронного підпису керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції…. 1.2. Учасником ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» було надано у складі тендерної пропозиції документи та дані, які створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Документи тендерної пропозиції, які подавалися в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель у форматі РDF (Роrtable Document Format), були надані без накладання електронного підпису керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. 1.3. Учаснику ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» накласти електронний підпис керівника або уповноваженої особи Учасника на тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.