Закупівлю оголошено - 30-04-2025, 18:52. Дата останніх змін - 08-05-2025, 13:31

Квасоля сушена, кольорова однотонна, ДСТУ 8672,Сочевиця червона, ДСТУ 6020,Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Квасоля сушена, кольорова однотонна, ДСТУ 8672,Сочевиця червона, ДСТУ 6020,Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-04-30-011206-a Квасоля сушена, кольорова однотонна, ДСТУ 8672,Сочевиця червона, ДСТУ 6020,Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Відділ освіти Трускавецької міської ради від 4/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-30-011206-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-30-013811-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 18:52
по 03-05-2025, 20:00

Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар та акту приймання-передачі Товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником. Дислокація: 1. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Садова, 14 (СЗШ №1), 2. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 19 (НВК «СЗШ №2 – гімназія»), 3. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 98 (СЗШ №3), 4. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. В. Стуса, 8 (ДНЗ №2 «Ялинка»), 5. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Бориславська, 34 (ДНЗ №4 «Сонечко»), 6. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 68 (ДНЗ №5 «Зірочка»), 7. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Л.Українки, 21 (ДНЗ №6 «Теремок»), 8. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 94 (ДНЗ №7 «Дзвіночок»), 9. 82186, Львівська область, Дрогобицький район, с. Модричі, вул Шкільна, 37 (Модрицький ЗЗСО І-ІІІ ступенів), 10. 82176, Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Стебницька, 4 (ЗДО «Півник»), 11. 82177, Львівська область, Дрогобицький район, с. Уличне, пров. Родини Гарабачів 1 (ЗДО «Диво»), 12. 82610, Львівська область, Дрогобицький район, с. Орів, вул. Шевченка, 248/Г (ДНЗ «Вікторія»). 13. 82610, Львівська область, Дрогобицький район, с. Орів, вул. Шевченка, 246 (Орівський ЗЗСО)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
166702.98
166 702,98 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти Трускавецької міської ради
ЄДРПОУ:02144513 Досьє YouControl
Сайт:http://tmr.gov.ua
Контактна особа:Лотицька Ірина Миколаївна
Телефон:380324751785
E-mail:loticka@ukr.net
Місцезнаходження:
82200, Україна, Львівська область,Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля сушена, кольорова однотонна, ДСТУ 8672

24
кілограм
82200 , Україна , Львівська область , Трускавець , Садова,14 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Типкольорова однотоннаАктивна30-04-2025, 18:52
Відповідність ДСТУ 8672ТакАктивна30-04-2025, 18:52
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сочевиця червона, ДСТУ 6020

45
кілограм
82200 , Україна , Львівська область , Трускавець , Садова,14 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 6020ТакАктивна30-04-2025, 18:52
ТипчервонийАктивна30-04-2025, 18:52
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

4 650
кілограм
82200 , Україна , Львівська область , Трускавець , Садова,14 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна30-04-2025, 18:52
КласпершийАктивна30-04-2025, 18:52
Термін збиранняпізняАктивна30-04-2025, 18:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:52:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:52:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар та акту приймання-передачі Товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, Львів, вул.Янева В., будинок 27, квартира 14, 79026, ЛПП
          Остаточна пропозиція:
          165 604,86 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          05-05-2025, 08:26
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-04-30-011206-a-b1
          Номер договору:
          134
          Дата підписання договору:
          06-05-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 06-05-2025 по 31-12-2025
          165 604,86 UAH
          Ціна договору
          138 004,05 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          165 604,86 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          02-05-2025, 13:12:40
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          5
          червоний
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          3.0

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          5 днів
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-04-2025, 18:52:03
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          3
          Пошук... відсоток
          відсоток
          ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ 1. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 3% від суми даного договору та становить: _______________________________________. 2. Вид забезпечення виконання зобов’язання: гарантія (банківська гарантія). 3. Строк дії забезпечення виконання зобов’язання: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором про закупівлю. 4. Забезпечення виконання зобов’язання вноситься Постачальником до дати укладення договору. 5. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 6. Замовник повертає забезпечення виконання зобов’язання про закупівлю після виконання Постачальником даного договору, а також у разі визнання судом даного Договору недійсним, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 7. Замовник не повертає забезпечення виконання зобов’язання по даному договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов цього договору. У разі якщо забезпечення виконання зобов’язання по даному договору про закупівлю не повертається Постачальнику, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника _________________________________________.
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-04-2025, 18:52:03
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору , ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ 1. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 3% від суми даного договору та становить: _______________________________________. 2. Вид забезпечення виконання зобов’язання: гарантія (банківська гарантія). 3. Строк дії забезпечення виконання зобов’язання: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором про закупівлю. 4. Забезпечення виконання зобов’язання вноситься Постачальником до дати укладення договору. 5. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 6. Замовник повертає забезпечення виконання зобов’язання про закупівлю після виконання Постачальником даного договору, а також у разі визнання судом даного Договору недійсним, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 7. Замовник не повертає забезпечення виконання зобов’язання по даному договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов цього договору. У разі якщо забезпечення виконання зобов’язання по даному договору про закупівлю не повертається Постачальнику, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника _________________________________________.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ