Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 266 732,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 667,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 36229211 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Величко |
| Телефон: | +380977334765 |
| E-mail: | valentyna.zakupky@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
2 |
Відповідно до п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати «1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі». Учасник надав договір про виконання аналогічного договору зазначеного в наданій довідці, але під час перевірки виявлено, що Учасник не надав додаткову угоду до цього договору. Оскільки додаткова угода являється невід’ємною частиною договору - договір наданий не в повному обсязі, чим не виконано вимогу Замовника. Згідно п. 11.6 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: у разі виявлення Замовником невідповідної якості поставленого товару (або пошкоджень тари (упаковки), невідповідного терміну зберігання), Постачальник зобов’язується замінити такий товар на якісний протягом 10 робочих днів з моменту отримання від замовника акту про невідповідність товару (надати гарантійний лист). Учасник не надав гарантійного листа на підтвердження виконання вимоги встановленої п. 11.6 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) копію договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 2) гарантійний лист про дотримання вимоги встановленої п. 11.6 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації, а саме заміну товару протягом 10 робочих днів у разі виявлення Замовником невідповідної якості поставленого товару (або пошкоджень тари (упаковки), невідповідного терміну зберігання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.